Цього року світовий попит на легкові автомобілі знизиться на 20%. Причиною цьому аналітичне агентство Scope Ratings називає різке падіння продажів у США та Європі та на деяких ринках, що розвиваються, на тлі економічних наслідків пандемії COVID-19.
Китайський ринок автомобілів – який є одним із трьох найбільших у світі ринків поряд із Північною Америкою та Європою – демонструє послідовне поліпшення продажів легкових автомобілів з квітня 2020 року, лише з поступовим відновленням попиту, в першу чергу за підтримки стимулів для придбання автомобілів, запропонованих місцевим урядом Китаю.
“Цього року ми продовжуємо очікувати значного зниження на китайському ринку на 12% порівняно з 2019 роком, третім поспіль роком зниження продажів легких автомобілів”, – каже Вернер Штеблейн, аналітик Scope.
Американський ринок повинен постраждати від значного падіння продажів в 2020 році, зокрема продажі великих партій компаніям, що займаються прокатом автомобілів, які становили 17% -18% ринку до кризи COVID-19. Компанії з прокату автомобілів сильно залежать від пасажиропотоку в аеропортах та бізнесу. Різкий вплив обмежень на поїздки та блокування на авіаперевезення змусить орендні компанії значно скоротити свій парк.
Попит в Європі у другій половині цього року збільшиться завдяки субсидіям, запровадженим у різних країнах, зокрема у Німеччині та Франції, спрямованих на стимулювання попиту на електромобілі, включаючи повністю електричні (BEV) та плагін-гібриди (PHEV).
“Як ми вже стверджували раніше, ми не віримо, що ефект від закриття заводу (і, як результат, обмежена доступність продукції) можна компенсувати збільшенням обсягу збірки в період після закриття, враховуючи обмеження потужності по всьому ланцюгу постачання”, – каже Штеблейн.
Як раніше повідомляв Autogeek, за два роки у світі продаватимуться 214 моделей електромобілів, а їхня кількість зросте втричі.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: