in

Зеленим технологіям – зелене світло: про що говорили на конференції “Інфраструктура електротранспорту 2020” у Києві

На конференції “Інфраструктура електротранспорту 2020: вікна можливостей“, що відбулась 18 серпня в столичному Міжнародному Виставковому Центрі, зібрались понад 100 учасників. На площадці вони обмінювались досвідом, технологіями та укладали контракти.

Конференція була поділена на три тематичні блоки:

  • розвиток інфраструктури для електротранспорту у містах та на трасах;
  • тенденції та перспективи, стимули та регулювання;
  • можливості для партнерств та спільних проєктів.

Депутатка Київради, Керівниця практики Нерухомість з Адвокатського об’єднання PwC Legal Україна Ольга Балицька привернула увагу учасників до необхідності активно об’єднувати зусилля навколо створення проектів, для яких потім створювати умови та реалізовувати. І зауважила, що особисто готова багато робити для цього.

Керівник напряму YASNO E-mobility Ігор Ковальов погодився із зауваженнями учасників конференції, що багато з проблемних питань збільшення вільної потужності для встановлення зарядних станцій вздовж трас, виходять за межі самостійного вирішення компаніями, бо знаходяться в зоні державного регулювання.

Співкоординатор ініціативи Kyiv Smart City Юрій Назаров поділився досвідом використання BigData у столиці та зазначив, що великі міста мають оперативніше використовувати сучасний інструментарій інформаційно-комп’ютерних технологій для розвитку електротранспорту та управління транспортними потоками.

Перший заступник керівника виконавчої дирекції Всеукраїнської асоціації громад Іван Фурсенко звернув увагу учасників на можливості, які є у невеликих містах, і закликав активніше працювати із громадами.

Провідний спеціаліст Державної установи “Інститут економіки та прогнозування НАН України” Олександр Дячук, привернув увагу аудиторії аналізом сценаріїв споживання енергії різними видами транспорту до 2050 року. А представлений ним комплекс заходів для розвитку електромобільного транспорту в Україні допоміг побачити і картину в цілому, і перспективи за окремими напрямками.

Керівник напряму електрозаправного обладнання UGV Chargers Сергій Румянцев розповів про початок реалізації пілотного проекту з встановлення зарядних станцій постійного струму, приєднаних до тролейбусної лінії.

Менеджер із маркетингу YASNO Денис Сопільняк зазначив, що в сучасних енергоефективних рішеннях все більшої ваги набирають системи зберігання енергії, і балансуючі групи. І що це – гарна можливість для громад.

Директор компанії “А+С Україна” Дмитро Беспалов поділився можливостями транспортного моделювання для розвитку електромобільності. Його розрахунки витрат часу та енергії під час стояння у заторах, а також моделі для боротьби із цим викликали жваве обговорення.

Керівник проектів “Інтергал-Буд” Дмитро Ніколайко наголосив на необхідності розв’язувати задачу збільшення кількості паркомісць із зарядними пристроями в комплексі з відповідним збільшенням потужності приєднання, необхідної для одночасного заряджання електромобілів на цих локаціях (мова про виконання нормативу про 5% паркомісць для електротранспорту).

Директор департаменту екологічного реінжинірингу та впровадження проектів ресурсозбереження АБ “УКРГАЗБАНК” Олексій Савін повідомив, що бізнес активно користується програмою кредитування 5-7-9, у тому числі для розвитку “зелених” проектів. А власний технічний офіс банку допомагає покращити ефективність таких проектів ще на етапі оцінки та затвердження проекту до фінансування, часто підказуючи більш ефективні технологічні рішення.

Протягом усієї конференції коментувала роботу держави Марина Китіна, експертка з інновацій на транспорті Міністерства інфраструктури України.

До обговорення актуальних питань з учасниками конференції та інформування про дії держави долучився Владислав Криклій, міністр Інфраструктури України. Він підтримав необхідність збільшення кількості швидкісних зарядних станцій на автомобільних шляхах Україні і повідомив про реалізацію відповідного проекту з однією з компаній (поки що без оголошення деталей). Також він вкотре нагадав про плани зміни ДБН для розміщення електрозаправок на всіх автомобільних дорогах Україні.

Юрій Семак, технічний директор АТ “ЕЛМІЗ”, розповів про розробки їхнього підприємства, які можуть використовуватися як для розвитку зарядної інфраструктури, так і для побудови безпілотного електротранспорту. І зазначив, що “Елміз” будує власну мережу електрозарядних станцій, для якої буде використовувати станції власного виробництва.

Про виставку EcoDrive Tech 2020

Організатори конференції – EcoDrive та Прем’єр Експо – об’єднали зусилля, щоб створити ефективну площадку для укладання контрактів та залучення інвестицій у «зелений» транспорт та інфраструктуру для нього. Іншими словами – для сприяння розвитку галузі, обміну досвідом та технологіями. Конференція була частиною одного великого проекту, у якому, окрім неї – дві
виставки: EcoDrive TECH 2020 та Fuel&Charge.
EcoDrive TECH 2020 – виставка сервісного обслуговування електротранспорту,
інфраструктурних рішень, зарядних станцій, IT рішень і технологій.
Fuel&Charge – виставка заправної і зарядної інфраструктури для всіх видів автомобільного транспорту. На виставці представлені обладнання і рішення для широкого спектру об’єктів дорожнього сервісу.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Інтрига від Ілона Маска: нові потужні батареї дадуть змогу електрифікувати літаки

Українці створили компактний міський електромобіль із запасом ходу 120 км