in

До 135 км/год на електриці: BMW виводить на ринок новий гібридний кросовер X5 xDrive45e

Нова версія автомобіля SAV (Sports Activity Vehicle) з гібридним приводом об’єднує рядний 6-циліндровий бензиновий двигун з новітньою технологією BMW eDrive – потужність системи збільшена до 290 кВт/394 к.с., діапазон з електричним приводом тепер втричі більший в порівнянні з попередньою моделлю – характерний спортивний стиль, необмежені характеристики пошашляховика та видатна ефективність.

Ефективність поєднується з потужністю: з виходом на ринок нового BMW X5 xDrive45e, асортимент приводів автомобіля SAV в даний час розширюється та містить в собі гібридну систему. Друге покоління BMW X5 з електричним приводом поєднує характерний для моделі рядний 6-циліндровий бензиновий двигун з технологією BMW TwinPower Turbo та новітню технологію BMW eDrive. Послідовний прогрес гібридного приводу дозволив збільшити потужність системи до 290 кВт/394 к.с., підвищити електричний діапазон, а також значно знизити витрати палива та рівень викидів CO2 в порівнянні з попередньою моделлю.

Вражаюче друге покоління гібридної моделі поєднує в собі задоволення від водіння з електричним приводом гібридної моделі з універсальністю, типовою для спортивної машини SAV. При цьому новий BMW X5 xDrive45e пропонує оптимізовані характеристики з точки зору як динаміки руху, так і ефективності. Пробіг електричного приводу від 67 до 87 кілометрів в новому циклі випробувань WLTP або від 86 до 97 кілометрів* відповідно до циклу випробувань NEDC збільшив показник, досягнутий попередньою моделлю, більше ніж втричі.

У той же час витрата палива та викиди CO2 в новому BMW X5 xDrive45e скоротилися практично вдвічі. Показники витрати палива в даний час складають від 1,9 до 1,2 літра на 100 кілометрів в циклі випробувань WLTP або від 2,0 до 1,7 літра на 100 кілометрів* в циклі випробувань NEDC, при цьому відповідні викиди CO2 скорочуються з 44 до 27 грамів на кілометр (WLTP) або від 47 до 39 грам на кілометр* (NEDC). Загальна споживана потужність нового BMW X5 xDrive45e становить від 28,3 до 23,1 кВт·год на кілометр (WLTP) або від 23,5 до 21,5 кВтг на 100 км* (NEDC).

Максимальна швидкість при русі на електричній енергії збільшена зі 120 до 135 км/год.

Поліпшені показники є результатом абсолютно нової технології приводу. Він включає рядний 6-циліндровий двигун ємністю 3,0 літра і потужністю 210 кВт/286 к.с. з поточного сімейства приводів BMW EfficientDynamics та четверте покоління технології BMW eDrive. Електродвигун потужністю 83 кВт/113 к.с., літій-іонна батарея із загальною енергоємністю, збільшеною до 24,0 кВтг та вдосконалена електроніка інтелектуального управління енергоспоживанням забезпечують гібридну систему BMW X5 xDrive45e унікальними характеристиками, а також вражаючим рівнем ефективності.

Разом два двигуна генерують потужність системи 290 кВт/394 к.с. при максимальному крутному моменті 600 Нм. Двигун внутрішнього згоряння й електродвигун живлять 8-ступінчасту коробку передач Steptronic останнього покоління та систему повного приводу BMW xDrive. Таким чином, крутний момент передається на всі чотири колеса під час руху на електричній енергії, а також при використанні двигуна внутрішнього згоряння або навіть обох приводних агрегатів: це забезпечує спортивне задоволення від водіння на дорозі і чудові позашляхові характеристики на пересіченій місцевості. Новий BMW X5 xDrive 45e розганяється від 0 до 100 км/год за 5,6 секунди, що на 1,2 секунди менше, ніж у попередньої моделі. Його максимальна швидкість становить 235 км/год.

Завдяки високовольтній батареї, розташованій у нижній частині кузова автомобіля, центр ваги нижчий, ніж в моделях SAV із традиційним живленням. Об’єм багажного відділення BMW X5 xDrive45e зменшився всього на 150 літрів. При використанні усіх сидінь обсяг зберігання становить 500 літрів; якщо скласти задні спинки, обсяг становить 1 720 літрів. Обсяг паливного бака складає 69 літрів – підходить для великих відстаней.

Новий BMW X5 xDrive45e в стандартній комплектації оснащений двовісною пневматичною підвіскою й електронним управлінням амортизаторами. Додаткові системи підвіски, що доступні для гібридної моделі, включають інтегроване активне рульове керування. На додаток до всеосяжного вибору функцій інтелектуального підключення також пропонуються нові цифрові послуги, спеціально призначені для електромобільності.

Крім того, усі системи допомоги водієві розроблені для спортивного автомобіля. Високоякісні опції для підвищення комфорту і розкішної обстановки салону також доступні для нового BMW X5 xDrive45e. Його стандартна комплектація також містить в собі акустичний захист пішоходів. При русі на електроенергії зовнішня акустична система генерує звук, що створений спеціально для електричних автомобілів BMW. На низьких швидкостях акустика системи приводу випромінює звуковий супровід, що не зачіпає комфорт людей, які знаходяться безпосередньо у салоні.

Гібридні моделі BMW надають цілу низку переваг у повсякденній експлуатації.

Гібридні системи приводу BMW вже зараз пропонують користувачам безліч додаткових переваг у порівнянні з традиційними рішеннями:

  • Економія грошей: електричне водіння в містах дешевше, ніж використання бензину або дизельного палива, якщо гібридний транспортний засіб заряджається вдома або на робочому місці за низькою ціною.
  • В салоні завжди присутня необхідна температура, ще до того, як ви сядете в автомобіль: автономне опалення та кондиціонування повітря входять до стандартної комплектації .
  • Перевага від гальмування: акумулятор заряджається при гальмуванні. У звичайних транспортних засобах при гальмуванні генерується тільки тепло та гальмівний пил.
  • Найкраще з двох світів: гібриди забезпечують задоволення від електричного водіння в міських умовах і класичне задоволення від водіння BMW на великих відстанях.
  • На шляху до майбутнього. Оскільки гібрид може працювати без викидів, він має доступ до багатьох зон з низьким рівнем викидів, а такожж може користуватися додатковими привілеями парковки й економити на оплаті за проїзд.
  • Поліпшення якості життя в містах. Використовуючи електрику, користувачі можуть активно сприяти зниженню викидів й шуму в містах.

Новий BMW X5 xDrive45e має меншу кількість викидів CO2.

«Реальний» вплив на навколишнє середовище гібридних транспортних засобів іноді піддавався сумніву, особливо на ринках, де частка зеленої енергії залишається невеликою. BMW Group провела сертифікацію CO2 повного циклу для нового BMW X5 xDrive45e – від закупівлі сировини, ланцюга поставок, виробництва й використання, до переробки.

Це показало, що викиди CO2 нового BMW X5 xDrive45e на 40 відсотків менші, ніж у BMW X5 xDrive40i, коли автомобіль функціонує на середній європейській потужності на етапі використання. При зарядці автомобіля екологічно чистою енергією його загальні викиди CO2 скорочуються на цілих 70 відсотків.

Нагадаємо, раніше AUTOGEEK повідомляв про те, що у BMW розкрили деталі нового гібридного кросовера X5 із запасом ходу 87 км.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Витрачатиме 1,7 л на сотню: Volvo представила кросовер XC40 з двома моторами

“Розумна інтуїція”: Byton презентував електричний кросовер M-Byte та започаткував новий клас авто