in

«Богдан Моторс» ініціює запровадження захисного мита на ввезення імпортних електроавтобусів

Автомобільна компанія «Богдан Моторс» наголосила на необхідності проведення закупівлі електроавтобусів виключно українського виробництва.

Транспортні засоби повинні вироблятися на українських автозаводах повного циклу (зварювання, фарбування, складання), із встановленням захисного мита на ввезення імпортних електроавтобусів та імпортних потужних зарядних станцій у розмірі 100 %. 

Під час наради Робочої групи щодо розвитку електротранспорту в Україні, що відбулась в Мінінфраструктури, представники компанії висловили думку, що такі захисні кроки нададуть поштовх для розвитку виробництва електротранспорту в Україні, створенню нових робочих місць, покращення екологічної ситуації в країні, а також задля збільшення надходжень до бюджетів всіх рівнів та скороченню дефіциту Пенсійного фонду.

Також у компанії нагадали, що забруднення атмосфери в Україні від автотранспорту в середньому складає понад 30 %. При цьому у невеликих містах цей показник досягає 50%, а от у великих містах України автомобільний транспорт генерує до 80% усіх шкідливих викидів (безпосередньо у Києві – це майже 90%).

Варто зазначити, що Київ увійшов до десятки найбільш забруднених міст світу, обігнавши за рівнем забруднення Рим, Париж і Лондон. У рейтингу «Pollution Index 2018 Mid-Year» Київ отримав 67,55 балів за індексом забруднення.

Нагадаємо, на початку червня поточного року компанія «Богдан Моторс» заявила про намір створити об’єднання на підтримку виробництва електротранспорту в Україні. Його головним завданням буде захист інтересів виробників екологічного транспорту в країні.

«Маючи колосальний досвід та інноваційні розробки в галузі виробництва електротранспорту в Україні та усвідомлюючи відсутність будь-якої підтримки саме виробників транспорту національний автовиробник вирішив залучити широкі кола громадських та політичних діячів для просування та лобіювання своїх інтересів», – йдеться в повідомленні.

В «Богдан Моторс» вважають екологічний транспорт перспективною для України нішею, яку на теренах держави першою зайняла компанія. На даний момент «Богдан» – лідер у кількості розроблених моделей електротранспорту в Україні. 

В «Богдан Моторс» вважають екологічний транспорт перспективною для України нішею, яку на теренах держави першою зайняла компанія. На даний момент «Богдан» – лідер у кількості розроблених моделей електротранспорту в Україні. 

«Декілька років тому, коли ще ніхто з українських виробників навіть не розпочинав розробку електробусів, «Богдан» виготовив «Богдан А70100» – міський низькопідлоговий електроавтобус довжиною 11,96 м, загальною пасажиромісткістю 80 пас. (для сидіння – 26). Його було виготовлено у співпраці з польськими фірмами Ursus та Enika, – наголосили в компанії. – А в 2018 році конструкторським підрозділом ДП «АСЗ №1» АТ «АК «Богдан Моторс» було розроблено унікальну електричну вантажівку ERCV27, якій немає аналогів у світі».

Ще одним з напрямків роботи «Богдан» у сфері виготовлення електротранспорту є співпраця з французькою компанією Bluebus (Bollore Group), на замовлення якої вже виготовлено декілька кузовів для їхніх електричних автобусів. Цілком можливо, що в майбутньому ця співпраця не буде обмежуватись кузовами, а продовжиться вже виготовленням електробусів.

Тобто АТ «АК «Богдан Моторс» можна назвати українським автовиробником, який має у своєму модельному ряді не лише розроблені конструкції, але й виготовлені зразки не лише автобусів з гібридним дизель-електричним приводом та електробусів, але й вантажівок, експлуатація яких не шкодить навколишньому середовищу. Для виготовлення сучасного електротранспорту «Богдан» має не лише потужності, які дозволяють виготовляти до 6000 автобусів і тролейбусів на рік, але й найголовніше – працівників, які є справжніми професіоналами своєї справи.

Як раніше повідомляв Autogeek, корпорація «Богдан» має намір створити об’єднання на підтримку виробництва електротранспорту в Україні.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Яким буде електричний позашляховик Audi Trail Quattro: в компанії розкрили деталі

Майже як міст Кличка: французька дорога з сонячних панелей потріскалась та не виправдала сподівань