До кінця року турецька компанія Togg планує поставити на ринок Німеччини 600 автомобілів, а у 2026 році розширитись, орієнтуючись на німецькі сім’ї в цілому, а не тільки на турецьку діаспору.
Генеральний директор Togg Гюркан Каракаш стверджує, що бренд може досягти успіху в Німеччині. Компанія підкреслює такі переваги, як багаторічний досвід роботи з митними правилами та правилами захисту даних ЄС, повну європейську омологацію та два з половиною роки використання на турецьких дорогах.
Турецький бренд поєднає прямий продаж з дилерами та сервісним обслуговуванням за підтримки Bosch.

Після Німеччини Togg планує розширити свою діяльність на Францію, Італію та Іспанію, спираючись на довгострокове фінансування в розмірі 3,5 млрд євро від турецького уряду та лінійку з п’яти моделей.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, перший турецький електромобіль Togg оцінили у 50 000 доларів.


