Японський автовиробник представив новий Nissan Leaf. У третьому поколінні електромобіль перетворився з хетчбека на компактний кросовер. Цікаво, що новий Leaf виявився компактнішим за попередника.
Навіть колісна база зменшена з 2700 до 2690 мм. А довжина скоротилася з 4490 до 4350 мм. Ширина – 1810 мм, висота – 1550 мм.
Колеса можуть мати діаметр 18 або 19 дюймів. У салоні встановлений багатофункціональний бокс-підлокітник із майданчиком бездротової зарядки та окремими підсклянниками.
Дворівнева передня панель – з єдиним блоком дисплеїв приладів та медіасистеми. Початкові версії оснащені двома екранами по 12,3 дюйми, а у дорогих версій їх діагональ збільшена до 14,3 дюйми. Медіасистема вміє роздавати Wi-Fi, підтримує бездротові протоколи Apple CarPlay та Android Auto, плюс є фірмовий NissanConnect.
Опціонально доступні преміальна аудіосистема Bose з інтегрованими в передні підголівники динаміками та електрохромний панорамний дах, який можна затемняти окремими секціями. Об’єм багажника – 437 літрів.
Новий Nissan Leaf побудований на універсальній платформі AmpR Medium (вона CMF-EV), яка лежить в основі кросоверів Renault Scenic E-Tech або Nissan Ariya. Єдиний електромотор встановлений на передній осі, причому в єдиному блоці з редуктором та інвертором.
Це зменшило габарити нового модуля на 10% щодо попередника, а також знизило вібрації на 75%. Базовий Leaf оснащений батареєю ефективною ємністю 52,9 кВт*год, а його двигун розвиває 174 к.с. та 345 Нм. У другій версії акумулятор на 75,1 кВт*год і двигун з віддачею 214 к.с. та 355 Нм.
В обох випадках максимальна швидкість обмежена на позначці 160 км/год. Обидві батареї мають рідинну систему терморегуляції. Маса електромобіля – від 1794 кг до 1982 кг залежно від комплектації та вибраного акумулятора. Запас ходу за циклом WLTP – 436 і 604 км відповідно, але при цьому Nissan вказав і дальність ходу з постійною швидкістю 130 км/год: 224 та 330 км.
Базовий Leaf має бортовий випрямляч на 7,4 кВт та може заряджатися від терміналів постійного струму потужністю до 105 кВт. У версій з великою батареєю ці показники вищі: 11 кВт та 150 кВт. Крім того, електромобіль оснащений побутовою розеткою потужністю 1500 Ватт та здатний живити зовнішні споживачі.
Першим і головним ринком для електромобіля Nissan Leaf третього покоління стануть США: там продажі машин японського виробництва розпочнуться вже цієї осені. Електромобілі для Європи надходитимуть із заводу у Британії, але старт продажів намічений лише на весну 2026 року. Ціни поки що не оголошені.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, новий Nissan Micra показали офіційно.