in

З надшвидкою зарядкою: електромобіль Range Rover EV розкрив ключові характеристики

Журналісти Top Gear до офіційного дебюту змогли протестувати електричний позашляховик Range Rover EV за Полярним колом. З’ясувалося, що Land Rover зробив ставку на акумулятори власної конструкції, оскільки постачальники не могли надати комірки, здатні працювати при температурах від -40 до +50 °C. Новинка має 800-вольтову електросистему з підтримкою 350-кіловатної зарядки.

Завдяки високому кузову для електромобіля вдалося адаптувати двоярусну батарею ємністю 117 кВт*год, що складається з 344 елементів. За попередніми даними, Range Rover EV важитиме близько трьох тон, а запас ходу становитиме до 530 кілометрів за WLTP. Двомоторна силова установка розвине 550 кінських сил і 850 Нм крутного моменту.

У електромобіля знижений центр тяжіння, а механічного зв’язку між осями немає: натомість нові системи управління крутним моментом (Independent Driveline Distribution) та тягою (Integrated Traction Management). Різниця в тому, що перша розподіляє потоки по осях, а друга між колесами. Порівняно з паливною моделлю час реакції покращився в сто разів.

Інженери Land Rover вважають, що двомоторна силова установка краща за чотиримоторну на Mercedes-Benz G-Class EV з міркувань компонування і ваги. За оцінками компанії, є щонайменше 60 тисяч зацікавлених клієнтів, що можна порівняти з річними продажами.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, автовиробник відкликає Range Rover PHEV через ризик пожежі.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Електричні та літаючі: ТОП-8 незвичних новинок Шанхайського автосалону

З дроном у кузові: гібридний пікап Geely Radar показали офіційно