Наприкінці минулого року компанії Audi та SAIC представили суббренд AUDI та перший концепт-кар. Вона створена спеціально для Китаю та з урахуванням смаків місцевих споживачів. Зараз на автосалоні в Шанхаї відбулася прем’єра першої серійної моделі під назвою AUDI E5 Sportback.
Універсал майже не відрізняється від концепт-кара AUDI E, показаного минулої осені. Перед нами великий електромобіль. Довжина машини – 4881 мм, ширина – 1959 мм, висота – 1478 мм, а колісна база – 2950 мм.
Салон серійного універсала теж нічим не відрізняється від концепту і пропонує обробку мікроволокном та декоративними вставками із вбудованими волокнами підсвічування. На всю ширину передньої панелі встановлено 27-дюймовий екран з роздільною здатністю 4K. З боків від нього розташовані дисплеї для камер заднього виду.
Медіасистема має інтерфейс та налаштування відповідно до уподобань китайських споживачів, а також продуктивний чіп Snapdragon 8295. Наприклад, велика ставка зроблена на голосове управління з вбудованим штучним інтелектом. Зрозуміло, не обійшлося без просунутого автопілота, який має 29 датчиків, включаючи камери та лідар на даху.
Для електромобілів AUDI підготовлено 800-вольтову модульну платформу ADP (Advanced Digitized Platform), створену силами концерну SAIC. Електромобіль має двомоторний повний привід, віддача силової установки – 787 к.с. та 800 Нм. Цього вистачає для розгону до 100 км/год за 3,4 с. Надалі з’являться скромніші варіанти потужністю 300, 408 та 578 к.с. Тягова батарея ємністю 100 кВт год забезпечує 770 км пробігу без підзарядки за циклом CLTC.
На китайському ринку продаж електромобілів AUDI E5 Sportback стартує вже влітку, тоді ж стануть відомі ціни. Цікаво, що ці машини можуть з’явитися і за межами Китаю, хоча конкретні плани поки що не оприлюднені.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, бельгійський завод Audi з виробництва електромобілів закрився.