На китайський ринок вийшов флагманський кросовер Denza N9. Для нього заявлена підвіска, що сканує дорогу, поворотний механізм задніх коліс, шестимісний салон й інтеграція з нейромережею DeepSeek. Також N9 отримав автопілот God’s Eye.
Кросовер отримав гібридну силову установку послідовного типу. Комбінована віддача бензинової “турбочетвірки” на 2,0 літра і трьох електромоторів склала 925 кінських сил. Розгін з місця до “ста” у N9 займає 3,9 секунди. Сумарний запас ходу за китайським циклом CLTC становить 1302 кілометри.
Кросоверу дісталася пневмопідвіска з адаптивними амортизаторами, жорсткість яких змінюється на основі даних сканування дороги, а також система контролю вектора тяги та дев’ять режимів руху. Задні колеса N9 можуть повертатися в будь-який бік, що покращує маневреність та скорочує мінімальний діаметр розвороту до 4,65 метра.
Салон розрахований на шістьох і пропонує понад 100 варіантів трансформації. Перший і другий ряд за замовчуванням оснащені підігрівом, вентиляцією та масажем. На передній панелі розташовані три дисплеї. Мультимедіа працює на топовому 4-нанометровому чіпі й має доступ до нейромережі DeepSeek.
Гібридний кросовер BYD також отримав автопілот God’s Eye, у складі якого обчислювальна платформа Nvidia Drive Orin-X, лідар, п’ять радарів міліметрового діапазону, 12 ультразвукових датчиків та 14 камер. Початкова ціна Denza N9 – від 54 000 доларів.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, суббренд BYD представив розкішний електричний седан.