in

Новий електромобіль Kia EV4: розкриті усі подробиці одразу про два авто

Корейський автовиробник повністю розсекретив електромобіль Kia EV4. Машина буде доступна одразу в кількох версіях. За розмірами та форматом EV4 потрапляє в один сегмент із бензиновою моделлю Kia K4, яка замінила собою Cerato та Forte, але технічно це зовсім інша машина.

Родина новинки включає седан з похилим дахом і п’ятидверний хетчбек. Вони мають однакову колісну базу 2820 мм, а відрізняються один від одного задньою частиною кузова. Дизайн оформлений у фірмовій концепції Opposites United. Довжина седана – 4730 мм, а хетчбека – 4430 мм.

Завдяки висувним ручкам дверей, плоскому днищу та іншим хитрощам вдалося досягти низького коефіцієнта аеродинамічного опору Cx (0,23), що особливо важливо для електромобілів. Щоправда, це показник седана EV4, а параметр хетчбека не розкритий. Топ-версії мають ефектні 19-дюймові колеса з двоколірним оформленням.

Інтер’єр Kia EV4 має звичну за іншими електромобілями марки архітектуру. Перед водієм розташоване двоспицеве ​​кермо з фізичними кнопками, а на передній панелі встановлений 30-дюймовий дисплей. Він складається з трьох екранів: по 12,3 дюйми для приладів та медіасистеми, а між ними притулився тачскрін на 5,3 дюйми для клімат-контролю. Втім, керувати мікрокліматом можна і за допомогою аналогових кнопок на центральній панелі.

Нижче розташована полиця з майданчиком бездротової зарядки та підсклянниками. Центральний бокс-підлокітник має висувний столик. Об’єм багажника у седана – 490 л, а у хетчбека – 435 л.

Електромобіль Kia EV4 побудований на універсальній 400-вольтовій платформі E-GMP. Єдиний електромотор потужністю 204 к.с. встановлений на передній осі. Зате можна вибрати ємність акумулятора: 58,3 кВт*год, або 81,4 кВт*год. Дальність ходу базового седана – 430 км за циклом WLTP, а хетчбека – 410 км. Більш ємна батарея забезпечує 630 км та 590 км відповідно.

Базові седани і хетчбеки здатні набрати першу сотню за 7,4 с, а версіям Long Range з великою батареєю потрібно 7,7 с. Максимальна швидкість однакова у всіх варіантів (170 км/год). Седани Kia EV4 стануть на конвеєр у середині березня, їх випускатимуть у Південній Кореї. Тоді ж почнуться продажі авто на місцевому ринку і стануть відомі ціни. Хетчбек EV4 призначений насамперед для Європи, тому його виготовлятимуть на заводі Kia у Словаччині. Їхні продажі розпочнуться у другій половині року.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, представлено новий Kia Niro Hybrid.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Вже через 10 років: Mercedes-Benz готовий довірити розробку дизайна авто штучному інтелекту

Без надії на електромобілі: Aston Martin скорочує співробітників через кризу