in

Клієнти проти: Mercedes-AMG фіксує спад продажів через “гібридизацію” модельної лінійки

У Mercedes-AMG визнали втрату клієнтів через відмову від двигунів V8. Пояснити покупцям, у чому переваги гібридної системи на базі чотирициліндрового мотора і до чого тут шильдик “63”, німці так і не змогли. Через це продажі падають.

Нові Mercedes-AMG C 63 S 4Matic+ E Performance та GLC 63 S виявилися нецікавими для покупців. Причин кілька, але головна – це, звичайно, відмова від двигуна V8 на користь гібридної силової установки на базі “турбочетвірки” М 139.

Така радикальна зміна концепції не всім припала до душі, каже бос AMG Міхаель Шібе, і ті, хто принципово вибирав “вісімки”, для марки, як клієнти, відтепер втрачені. Втім, у компанії не роблять із цього проблему, а просто пропонують дохідливіше пояснювати покупцям переваги нової технології.

Звичайно, будь-якого можна вразити цифрами розгону до ста або максималкою, але коли мова заходить про ціну, то з’ясовується, що C 63 S коштує дорожче, ніж, наприклад, BMW M3 Competition xDrive з рядною “шісткою”. У Німеччині різниця буде близько 10 тисяч євро, хоча виграш у динаміці лише 0,1 секунди на користь AMG.

На старті продажів у 2023 році C63S 4Matic+ E Performance практично не купували. Навряд чи ситуація дуже змінилася, інакше навіщо Mercedes знадобилося продавати машини зі знижкою 20%. Насправді із продажами у “топ-енді” (включає Mercedes-AMG, S-Class та G-Class) ситуація неоднозначна. За підсумками останніх трьох місяців 2024-го зростання склало 32%, причому G-Class і Mercedes-AMG встановили квартальний рекорд. Хорошу динаміку показали Mercedes-AMG GT і Mercedes-AMG GLC – а ось про “цешки” не йдеться ні слова.

За повний рік у Top-End продали 281 500 автомобілів, з яких близько половини припало на S-Class. Зниження продажів на 14% порівняно з 2023-м пояснюють економічними проблемами в Китаї, зміною модельного ряду та уповільненням попиту на електромобілі. Навіть за таких вступних очікувати повернення V8 на C-Class не варто. Але “вісімка” може з’явитися на інших моделях AMG – купе та кабріолеті CLE.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, в автомобілі Mercedes додали нову опцію сплати за сервіси відбитком пальця.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Polestar готує конкурента електричному кросоверу Porsche Macan