in

В Україні почали скуповувати ділянки під електромобільні хаби

В Україні набуває розвитку новий цікавий тренд – будівництво великих зарядних хабів для електромобілів на трасах національного значення. Операційна система GO TO-U пішла ще далі, і навіть публічно оголосила про готовність придбати земельні ділянки для облаштування таких хабів. AUTOGEEK поспілкувався з комерційним директором компанії Богданом Рогалею та дізнались відповіді на ключові питання.

Скільки ділянок готова придбати GO TO-U?

Проєкт ХАБів передбачає придбання 10 ділянок з етапною розбивкою 2-2-2-2. На першому етапі вже підготовлено перші локації для розміщення 1-2 зарядних станцій, які новий оператор зарядних станцій планує використати для гучного старту. Дані земельні ділянки купуватиме наш партнер, який має амбітний план стати найбільшим оператором зарядних станцій в Україні.

В ідеалі як часто повинні розташовуватись зарядні станції вашої мережі на трасах?

Стратегія розміщення зарядних ХАБів для електромобілів передбачає розташування ХАБів у діапазоні 200-275 км один від одного.

Ви розглядаєте виключно викуп, чи можлива і оренда земельних ділянок?

Для ХАБів оренда ділянок є невиправданою через значні ризики при інвестиціях понад 650 тисяч доларів в один ХАБ. Проте, зважаючи на амбітні плани нашого партнера, орендовані ділянки можуть мати сенс для індивідуальних проєктів на 1-2 зарядні станції.

Скільки часу потрібно GO TO-U для створення одного ХАБу?

Все залежить від швидкості пошуку відповідних ділянок. Наступним важливим етапом буде підведення потужностей, оскільки мінімальна необхідна потужність становить 700 кВт. Після цього почнеться саме будівництво.

Як буде забезпечуватись безперебійність роботи ХАБів у випадку відключень світла?

На території ХАБів планується розміщення відновлюваних джерел електроенергії та накопичувачів, які забезпечуватимуть безперебійну роботу ХАБу з можливістю поступової автономності. Вхідна мережа буде використовуватись виключно для заряджання акумуляторних батарей.

Чи буде дорожчим заряджання на ХАБах вздовж траси у порівнянні із зарядними станціями у містах?

Ні, ціна не буде відрізнятись. Більше того, за рахунок відновлюваних джерел електроенергії мета проєкту – надати фіксовану вартість на 1 кВт*год без прив’язки до загального комерційного тарифу на електроенергію.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, GO TO-U та “Епіцентр” оголосили про стратегічне партнерство з розвитку зарядної інфраструктури.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

З великою батареєю та майже 800 “конями”: представлено найпотужнішу Porsche Panamera в історії

З ковпаками та малою батареєю: електромобіль Audi Q4 E-Tron отримав бюджетну версію