Електромобіль Hyundai Ioniq 5 N братиме участь у гоночній серії під назвою eN1. Нова гоночна серія повторює клас N1 із Elantra.
При створенні гоночного електричного кросовера інженери приділили увагу фактично усім аспектам. Так, суттєво була зменшена вага машини. Якщо дорожня версія Ioniq 5 N важить 2220 кг, то гоночний прототип скинув понад 270 кг.
На електромобілі встановили капот з армованого скловолокном пластику та вікна з полікарбонату. Авто також отримало 18-дюймові ковані колеса зі сліками, а також нові ковшеподібні сидіння у салоні. Допрацьований Ioniq 5 N eN1 Cup Car також отримав каркас безпеки, який повністю відповідає вимогам FIA, протипожежну систему і систему відключення високої напруги.
Інші зміни в порівнянні з дорожнім Ioniq 5 N включають регульовану підвіску, індикатор попередження про високу напругу та зарядний порт, перенесений назад. Як не дивно, гоночна машина зберігає фальшивий шум двигуна (N e-Shift), і командам навіть буде дозволено вибирати свої улюблені звуки.
Відомо, що пара електромоторів розвиває 641 к.с., як і дорожній Ioniq 5 N, від якого він також успадкував акумуляторну батарею на 84 кВт*год. Деталі продуктивності не розголошуються, але очікується, що новинка стане найшвидшим Hyundai Ioniq 5. Розгін від 0 до 100 км/год електромобіля повинен займати близько трьох секунд, враховуючи, що стандартний гарячий електричний кросовер досягає першої сотні за 3,25 секунди.
Зазначається, що публічний дебют новинки відбудеться 27 квітня на Hyundai N Festival 2024. Загалом цього року планується провести 10 гонок нової серії змагань.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, спортивний електромобіль Hyundai Ioniq 5 N розкрив ціни та детальні характеристики.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: