Перший електричний седан Toyota bZ3, оснащений технологіями BYD, було гарно сприйнято на ринку вже з першого дня. За даними FAW-Toyota, спільного підприємства автовиробника в Китаї, 16 квітня bZ3 отримав 5000 замовлень на новий електромобіль.
bZ3 був офіційно представлений у жовтні минулого року як друга повністю електрична модель Toyota у лінійці bZ (Beyond Zero).
Електричний седан Toyota приєднається до SUV bZ4X, першого глобального електромобіля японського автовиробника. bZ3 розроблено компанією BYD Toyota EV Technology – спільним підприємством, створеним із FAW-Toyota (спільним підприємством, створеним FAW Group і Toyota у 2000 році) та BYD, найбільшим виробником електромобілів у Китаї.
Хоча bZ3 базується на платформі Toyota e-TNGA (та ж, що використовується для bZ4X), електричний седан використовує літій-іонну батарею LFP Blade, електродвигун і електронну систему керування від BYD.
bZ3 відрізняється від електричного позашляховика Toyota низьким центром ваги та оновленим салоном, включаючи найбільшу 12,8-дюймову підвісну мультимедійну навігаційну систему автовиробника.
FAW-Toyota випустила свою першу модель bZ3 у березні з максимальним запасом ходу 616 км (приблизно 382 милі) CLTC і початковою ціною лише 189 800 юанів (27 000 доларів США).
Після старту продажів 16 квітня FAW-Toyota повідомила, що кількість замовлень на електричний седан bZ3 досягла 5000, причому очікується, що зростання продажів триватиме.
bZ3 буде пропонуватися в трьох версіях, включаючи моделі Elite PRO, далекобійної PRO та далекобійної Premium.
Модель Toyota bZ3 | Ціна (USD) | Запас ходу (CLTC) |
Elite PRO | $24 680 | 517 км (321 миль) |
Long-range PRO | $27 587 | 616 км (382 миль) |
Long-range Premium | $29 041 | 616 км (382 миль) |
bZ3 доступний з двома різними акумуляторами – 135 кВт*год і 180 кВт*год – обидва з максимальним крутним моментом 303 Нм (224 фунт-фути). Крім того, дві батареї – 49,9 кВт-год і 65,3 кВт-год – забезпечують 517 км (321 милю) і 616 км (382) CLTC відповідно.
Автовиробник також зазначає, що bZ3 може заряджатися від 30% до 80% за 27 хвилин за допомогою швидкої зарядки постійним струмом.
Нагадаємо, раніше AUTOGEEK повідомляв, що Lexus готує «двійника» популярного електрокросовера Toyota bZ4X.
За матеріалами: electrek.co
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: