in ,

1000 миль бездоріжжям: електричний кросовер Volkswagen ID.4 відправили на серйозні перегони

Німецький електрокросовер приймає участь у ралі National Off-Road Racing Association (NORRA) Mexican 1000.

Наприкінці 2020 року марка Volkswagen згорнула всі спортивні програми, в тому числі завершила великий проект по еволюції гоночного електричного прототипу ID.R, але це не завадило електрокросоверу Volkswagen ID.4 вийти на старт ралі National Off-Road Racing Association (NORRA) Mexican 1000. Заїзд протяжністю 1836 км стартував у минулі вихідні.

До участі у перегонах по бездоріжжю німецький електомобіль подготували команди Tanner Foust Racing та Rhys Millen Racing, а до перемоги його поведе американський професійний автогонщик, каскадер та телеведучий Таннер Фуст (був співведучим американської версії Top Gear). Напарницею Фауста у змаганні виступає гонщиця Емма Холл.

Ралійна версія Volkswagen ID.4 побудована на основі модифікації 1st Edition RWD.

Електрокросоверу підняли на 51 мм підвіску, встановили колеса OZ Racing з шинами Yokohama Geolandar A/T та додаткові захисні пластини. Трохи вище довелося підняти й радіатор. Це дозволить захистити його від ударів об каміння та збільшити кут в’їзду.

У максимально спрощеному салоні встановили спортивні «ковші» та каркас безпеки. Для зарядки автомобіля посередині дистанції команда підготувала портативну 50-кіловатну зарядну станцію, яка харчується біопаливом. При цьому силова установка залишилася серійною: 204-сильний двигун на задній осі (310 Нм) та батарея ємністю 82 кВт•год.

Як раніше повідомляв Autogeek, електромобіль Volkswagen ID.4 став «Всесвітнім автомобілем 2021 року».

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

У 2020 році Європа випередила Китай за кількістю реєстрацій нових електромобілів

Українські вчені створили унікальний електромобіль із запасом ходу 100 км і вартістю $12 000