Відомий автоблогер Бьорн Нуланд перевірив наскільки швидко електромобіль Audi e-tron GT може подолати відстань в 1 000 кілометрів.
Експерт був вражений результатом та зазначив, що ключову роль в даному випадку зіграла функція швидкої зарядки, яку має автівка.
Нуланд займається тестуванням електромобілів на відстані в 1 000 км. При цьому для “дозаправки” він використовує тільки станції швидкої зарядки. У випадку з Audi це була мережа IONITY.
Випробування починається, коли машина заряджена практично на 100% и проводиться в основному вночі на одній із норвезьких трас.
По циклу WLTP електромобіль має запас ходу 488 км, тому для подолання відстані в 1 000 км на шляху було зроблено декілька зупинок для зарядки: через пройдених 293 км, 348 км, 568 км та 791 км.
В результаті Audi e-tron GT подолав відстань в 1 000 км за 9 годин і 35 хвилин при середній швидкості руху 104,3 км/год. Цей час став новим рекордом серед електромобілів.
До цього пальма першості належала Tesla Model 3 Performance, котра проїхала 1 000 км за 9 годин і 55 хвилин. При цьому автоблогер впевнений, що автівка могла показати і кращий час, але її стримувала кількість станцій V3 Supercharger у Норвегії.
Ось повний рейтинг автомобілів, які Нуланд вже встиг протестувати.
Як раніше повідомляв Autogeek, Audi планує в найближчі роки випустити до 20 повністю електричних моделей. Ключем до їх успіху стане надійна швидкісна зарядна інфраструктура, але поява на вулицях сотень тисяч електромобілів, які намагаються підзарядити свої батареї в години пік, можуть стати серйозною проблемою для електромереж. Крім того, зарядна інфраструктура може не встигати за збільшенням їх кількості.
По матеріалах: insideevs.com.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: