Компанії General Motors та LG Energy оголосили про створення свого літій-іонного акумулятора з насиченим марганцем катодом (технологія LMR). Такі батареї будуть складатися з призматичних осередків, і будуть призначені для великих електричних пікапів і позашляховиків.
LMR-акумулятори будуть схожі за характеристиками з нікель-марганець-кобальтовими (NMC) батареями, але стануть значно дешевшими за них. Крім того, обіцяно підвищену безпеку з мінімальним ризиком займання (як у літій-залізо-фосфатних батарей). GM і LG мають намір розпочати серійне виробництво LMR-батарей у 2028 році.
Відомо, що нові тягові батареї будуть мати відкриту телеметрію та підтримуватимуть аналіз різними застосунками, які можуть розраховувати стан тягового акумулятора електромобіля.
Для прикладу, програма Clearwatt EV Health Checker використовує дані підключеного автомобіля та інформацію зі смартфона водія, щоб надати детальну картину його реальної ефективності та продуктивності.
Отриманий звіт дає оцінку стану батареї електромобіля порівняно з новим транспортним засобом і аналогічними автомобілями; оцінку майбутньої деградації батареї на основі попередніх характеристик; і передбачення запасу ходу автомобіля в різних сценаріях.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Sony і Honda готують одразу три нових електромобілі.