in

Зміна концепції: Mercedes-Benz наблизить дизайн нових електромобілів до авто з ДВЗ

Mercedes-Benz S 450 d 4MATIC Limousine lang(Kraftstoffverbrauch kombiniert: 7,1–6,2 l/100 km, CO₂-Emissionen kombiniert: 186–163 g/km, CO₂-Klasse: G–F) Exterieurfarbe: MANUFAKTUR selenitgrau magnoInterieur: MANUFAKTUR mysticrot;Mercedes-Benz S 450 d 4MATIC Limousine lang(Kraftstoffverbrauch kombiniert: 7,1–6,2 l/100 km, CO₂-Emissionen kombiniert: 186–163 g/km, CO₂-Klasse: G–F)* Mercedes-Benz S 450 d 4MATIC Sedan Long (Fuel consumption combined: 7.1–6.2 l/100 km; CO₂ emissions combined: 186–163 g/km; CO₂ class: G–F) Exterior colour: MANUFAKTUR selenite grey magnoInterior: MANUFAKTUR mystic red;Mercedes-Benz S 450 d 4MATIC Sedan Long (Fuel consumption combined: 7.1–6.2 l/100 km; CO₂ emissions combined: 186–163 g/km; CO₂ class: G–F)*

Головний дизайнер Mercedes-Benz поскаржився на одноманітність нових автомобілів. Горден Вагенер заявив, що найгіршою тенденцією дизайну є відсутність індивідуальності. Німецький автовиробник хоче уникнути того, щоб майбутні новинки скотилися в море одноманітності, адже в преміум-сегменті це особливо важливо, і в Штутгарті не збираються випускати “побутову техніку на колесах”.

Горден Вагенер підкреслив, що Mercedes-Benz не є чимось необхідним, адже розкіш – це те, що ви хочете, а не те, що вам потрібно. Тому дизайнер приділятиме більше уваги повазі при проектуванні нових автомобілів.

“Ти заслуговуєш на повагу. Ти чогось досяг у житті, так що ти заслуговуєш на повагу за це”, – підкреслив Вагенер.

Вагенер нагадав про концепт-кар Vision V, головною “фішкою” якого шеф-дизайнер вважає знакові грати радіатора, якої більше немає ні в кого. Саме грати радіатора стануть тим самим символом, який виділяє Mercedes із моря одноманітності. Втім, топ-менеджер обмовився: збільшення розміру решітки радіатора не обов’язкове, важливий акцент також робитиметься на формі та впізнаваності.

Горден Вагенер ще раз сказав, що в майбутньому всі Mercedes-Benz будуть виглядати в одному стилі, і два напрями дизайну розвивати перестануть. Таким чином, EQE і E-Class стануть ближче, а EQS поступиться місцем електричної версії наступного S-Class. За його словами, новий кросовер GLC також виглядатиме майже ідентично незалежно від типу живлення.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, в автомобілі Mercedes додали нову опцію сплати за сервіси відбитком пальця.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Без спорту: електромобіль BMW i2 стане класичним седаном

Боїться конфлікту з Apple: Chery перейменував один зі своїх брендів