Американська компанія Tesla випереджає своїми технологіями будь-якого іншого виробника автомобілів.
Зокрема, так вважає голова німецького автоконцерну Volkswagen Герберт Дісс.
Глава VW вже неодноразово відмічав успіхи Tesla на ринку електромобілів. Такі позиції компанії, за словами Дісса, забезпечує якісне програмне забезпечення американських електромобілів, що дозволяє їм діяти, як єдина нейронна мережа.
«500 000 електромобілів Tesla діють як нейронна мережа, постійно збираючи дані і надаючи клієнтові кожні два тижні новий досвід водіння разом з оновленням. Жоден інший автовиробник в наші дні не здатний на таке», – зазначив Дісс.
Раніше Дісс наголошував, що Volkswagen наздожене лідера на ринку електромобілів, однак згодом він оголосив про більш скромну мету VW – опинитися на другому місці після Tesla.
При цьому він стурбований оціночною вартістю VW, що менша від Tesla в два рази.
«І це не дивлячись на наші дорогі бренди на кшталт Porsche, Audi, VW, Bentley і інших», – зауважив Дісс.
За його словами, клієнтам подобається підхід Tesla до розробки ПЗ з функціями використання телефону для управління електромобілем та ефективність центрального екрану в американських автівках, що виявився досить ефективним.
Однак глава VW не втрачає надії й підкреслив, що спеціалісти його компанії розробляють новий софт. Проте варто врахувати той факт, що у VW вже раніше були подібні спроби – під час створення електромобіля ID3. Тоді, за даними звітів, у німецького автовиробника виникли серйозні програмні складності з новою машиною.
Варто зазначити, що аналітики прогнозують до 2028 року вихід на ринок 14 млн електромобілів Volkswagen, що дозволить компанії піднятися з десятого місця серед виробників електромобілів на самий верх.
Проте тут треба згадати, що Tesla вже запатентувала новий електрод для батареї, який збільшить термін її служби до більш ніж 4000 циклів (дорівнює пробігу в 1 мільйон 600 тисяч кілометрів) без заміни акумулятора або помітного погіршення якості його роботи. А це, погодьтеся, може суттєво погіршити позиції деяких конкурентів американців.
Як раніше повідомляв Autogeek, в Китаї на заводі SAIC Volkswagen почали виробляти кросовер Lounge SUVe на електричній тязі, що призначений для місцевого ринку.
За матеріалами: electrek.co
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: