Renault зможе скоротити витрати на виробництво акумуляторів приблизно на 20%, використовуючи літій-залізо-фосфатну технологію (LFP) разом із нікель-кобальт-марганцевими акумуляторами, які зараз використовуються для своїх електромобілів.
Підрозділ акумуляторів французького виробника Ampere працюватиме разом з LG Energy Solution і CATL над виробництвом акумуляторів LFP. Кілька моделей Renault і Alpine використовуватимуть нові дешевші батареї, що забезпечить усі потреби Renault в акумуляторах до 2030 року. Акумулятори LFP від CATL будуть поставлятися з заводу в Угорщині, тоді як LG Energy Solution вироблятиме свої батареї LFP на заводі в Польщі.
LG також співпрацюватиме з Ampere над новою технологією cell-to-pack, яка дозволить інтегрувати більше елементів у пакетну батарею, що ще більше сприятиме скороченню витрат на виробництво.
Французька компанія каже, що батареї LFP добре підходять для компактних авто, і крім того, що вони дешевші, хоча й менш енергоємні. Перші моделі Renault з новими акумуляторами LFP будуть готові до запуску в 2026 році.
“У швидко мінливому та конкурентному середовищі наша стратегія акумуляторів є доказом ефективності відкритого та горизонтального підходу Ampere до кращих у своєму класі партнерів, що забезпечує розумний розподіл капіталу, гнучкість і швидку реалізацію”, – зазначив головний операційний директор Ampere Хосеп Марія Рекасенс.
За його словами, новий план відповідає дорожній карті Ampere щодо скорочення витрат на 40% до початку виробництва наступного покоління автомобілів.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, електричний Alpine A110 відкладається після двох років розробки.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: