in

За ціною Toyota Prius: скільки коштують акумулятори на найдорожчі серійні електромобілі

Заміна потужного акумуляторного блоку ємністю 229 кВт*год у електричному пікапі Ram 1500 REV може коштувати майже стільки ж, скільки нова Toyota Prius.

Ціна акумуляторного блоку багато в чому залежить від хімічного складу та його ємності, витрат на сировину, складності виробництва та упаковки, а також стабільності ланцюжка поставок.

Зазвичай, дізнатись точну ціну окремо на батарею електромобіля досить складно. Але аналітики використали дані Benchmark Minerals Intelligence, щоб визначити, скільки коштуватиме змінний акумуляторний блок для шести існуючих та майбутніх електромобілів, що охоплюють різні хімічні типи та сегменти авто.

Так, Вартість нового літій-іонного акумуляторного блоку в майбутньому Ram 1500 REV може досягати 25 853 доларів, що робить його майже таким же дорогим, як і вся Toyota Prius 2024 року, вартість якої починається від 27 650 доларів.

Акумулятор Ram 1500 REV з величезною ємністю 229 кіловат-годин та нікель-кобальт-марганцевим складом від LG Energy Solution був, безумовно, найдорожчим у порівнянні. За оцінками, лише акумуляторна батарея становить майже 32 відсотки вартості всього автомобіля.

Наступним за вартістю став акумуляторний блок Cadillac Escalade IQ ємністю 200 кВт*год. Акумулятор розкішного електричного повнорозмірного кросовера також виробництва LG Energy Solution, але з нікель-кобальт-марганець-алюмінієвим складом коштує 17 відсотків від загальної вартості автомобіля.

Цікаво, що Ford Mustang Mach-E має найдешевший акумулятор у цьому дослідженні, який оцінюється в 6895 доларів. На акумулятор ємністю 70 кВт*год з літій-залізо-фосфатним складом та елементами LG Energy Solution припадає лише 16 відсотків загальної вартості авто.

На думку аналітиків, це порівняння також підкреслює різницю між різними хімічними типами акумуляторів. Найдорожчим хімічним складом акумуляторів є оксид літію, нікелю, кобальту та алюмінію, середня ціна якого становить 120,3 долара за кВт*год. Літій-нікель-кобальт-оксид-марганцеві елементи дешевші – близько 112,7 долара за кВт*год.

Літій-залізо-фосфатні батареї  трохи дешевше виробляти, тому їхня середня ціна становить 98,5 доларів за кВт*год. Але вони мають меншу питому ємність у порівнянні з іншими типами батарей.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, ADAC перевірив реальний запас ходу 71 електромобіля.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Електричний пікап Toyota Hilux відправили на випробування

З 50-річною історією: Italdesign показав ефектний електричний концепт у ретростилі