Молодий австралійський інженер зареєстрував стартап REVR та від його імені створив комплект, що перетворює будь-який автомобіль на гібрид. Розробник сподівається продати його за 3200 доларів і дати можливість покупцям встановити його за один день.
Студент з Австралії встиг виграти престижну нагороду за свій комплект модернізації, який здатен перетворювати автомобілі з двигуном внутрішнього згоряння на гібриди. Його конструкція дозволяє встановити гібридну силову установку на машину за один день.
Хоча очевидно, що автомобільна промисловість переходить на електрифікацію, все ще існує велика проблема щодо скорочення викидів вуглецю. Автомобілі з двигуном внутрішнього згоряння, які були до і навіть під час переходу на екологічно чисті транспортні засоби, не скоро зникнуть. Стартап REVR хоче запропонувати власникам можливість електрифікувати власний транспортний засіб за невелику частку нинішньої вартості.
За словами його творця Олександра Бертона, його нестандартний осьовий двигун у формі млинця є ключовим. Він кріпиться болтами до моточини колеса та має обертову пластину, яка встановлюється між гальмівним диском і колесом. Бертон каже, що кожен двигун може виробляти 67 к.с., але він поки що не має функціонального прототипу.
Тим не менш, він продумав багато технічних проблем, які стояли попереду. У випадку з його тестовим автомобілем Toyota Corolla двигуни кріпляться до задніх коліс, а “стандартна батарея” на 15 кВт*год розташовується там, де зазвичай розміщується запасне колесо. Очевидно, що ця комбінація підходить для запасу ходу у приблизно 100 км.
Бертон сподівається завершити свій перший прототип, запустити проект на Kickstarter і отримати гібридний прототип серійного комплекту до кінця третього кварталу 2024 року. Ціна на виріб, ймовірно, стартуватиме приблизно з 5400 доларів, але якщо продукт набере популярності, цінник невдовзі може знизитись до 3200 доларів.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Toyota готує спортивну версію гібрида Prius.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: