in

За 15 років піде у серію: Mercedes презентував першу вантажівку на водневих паливних елементах

Концерн Daimler представив (після не дуже інформативних тизерів) модель Mercedes-Benz GenH2, яка стала першою вантажівкою німецької марки з силовою установкою на водневих паливних елементах. Автомобіль поки існує тільки у вигляді прототипу, однак автовиробник обіцяє налагодити серійний випуск подібних машин в 2035 році.

Маса Mercedes-Benz GenH2 склала 40 тонн, а його вантажопідйомність дорівнює 25 тоннам. Вантажівка укомплектований двома паливними баками, кожен з яких вміщує до 40 кг зрідженого водню. Такої кількості повинно вистачити на 1000 кілометрів пробігу без дозаправки.

Новинка отримала систему генерування електричної енергії на базі паливних елементів на 300 кВт і комплект акумуляторів, який забезпечують додаткові 400 кіловат. Вони живлять два електромотора, сумарна пікова віддача яких склала 449 к.с. і 2071 Нм крутного моменту.

Крім німців, роботу над водневими великих вантажівок ведуть відразу кілька інших компаній. Так, в кінці жовтня Hyundai повинна представити вантажівка під назвою HDC-6 Neptune. Крім того, розробку водневих тягачів веде компанія Toyota, яка в 2017 році представила прототип з силовими агрегатами сумарною потужністю 670 к.с., в яких використовували технології серійного легкового автомобіля Mirai.

Як раніше повідомляв Autogeek, німці створюють нову гоночну серію для водневих автомобілів.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Першу повністю електричну вантажівку Renault Trucks D Wide Z.E. запущено в серійну експлуатацію

GM будуватиме вантажні та спортивні електромобілі на одній платформі: стали відомі деталі