У 2021 році кросовер Avatr 11 став первістком нової марки, заснованої компаніями Changan, Huawei та CATL. Спочатку бренд Avatr замислювався для дорогих і потужних електромобілів, але переваги китайської публіки змінюються, і на авто встановили бензиновий подовжувач ходу.
Під капотом встановлений турбомотор на 1,5 л (156 к.с.), який ніяк не пов’язаний з колесами і відповідальний лише за заряджання тягового акумулятора ємністю 39,05 кВт*год. На задній осі встановлений тяговий електромотор, що розвиває 314 к.с., чого достатньо, щоб розігнати гібридний кросовер до 100 км/год за 6,9 с.
Максимальна швидкість – 200 км/год. Повного заряду батареї має вистачити на 225 км за циклом CLTC, а сукупна далекобійність з урахуванням ДВЗ досягає 1065 км. Гібрид з повним приводом поки що не готовий.
Невелику ревізію зазнали і початкові електричні модифікації. Тепер їм належить тільки старша тягова батарея ємністю 116,8 кВт*год, хоча раніше можна було вибрати і скромніший акумулятор на 90,4 кВт*год.
З’явилися й ефективніші електромотори Huawei нового покоління. Початковий електричний Avatr 11 оснащений єдиним заднім двигуном, віддача якого підвищена з 313 до 322 к.с.
Такий кросовер здатний розміняти “сотню” за 6,5 с замість 6,9 с у попередньої версії, а дальність ходу по циклу CLTC зросла з 730 до 815 км. Двомоторна повнопривідна модифікація раніше мала 578 к.с., а зараз потужність знижена до 547 к.с. Як і у випадку гібридів, максимальна швидкість електромобілів обмежена на 200 км/год. У Китаї гібридний Avatr 11 коштує від 38 тисяч доларів.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, в Україні помітили китайський електромобіль Avatr E11 за ціною від $56 000.