На заводі шведського автовиробника в китайському Тайчжоу розпочався випуск кросовера Volvo XC70. Ця модель готується до офіційного старту продажів. Побачити та замовити її вперше можна буде на автосалоні в Ченду вже 27 серпня.
Зовнішність XC70 витримана в актуальному стилі електрифікованих моделей Volvo: тут і закриті радіаторні грати, що нагадує флагманську EX90, і знамениті світлодіодні денні ходові вогні “молот Тора”, і дуже лаконічні лінії кузова.
Інженери приділили особливу увагу аеродинаміці: опір повітря знижують закриті колісні диски, втоплені дверні ручки, а спортивний характер підкреслюють безрамкові двері та дзеркала.
XC70 побудований на спеціальній платформі SMA Super Hybrid Architecture, яка створена для складних гібридних систем. В основі – 1,5-літровий турбований бензиновий двигун, оснащений системою безпосереднього упорскування палива.
Гібридна система включає цілих три електромотори. Мотор P1 потужністю 60 кіловат відповідає за вироблення електроенергії та запуск двигуна. Мотор P2 потужністю 107 кіловат встановлений на передній осі та забезпечує основний рух на електротязі. Мотор P4 потужністю 156 кіловат стоїть на задній осі та підключається, коли потрібен повний привід або додаткова динаміка.
Така схема дозволяє XC70 автоматично перемикатися між сімома різними режимами роботи, ідеально підлаштовуючись під манеру водіння та дорожню ситуацію.
Ще одна інновація – унікальна триступенева гібридна трансмісія DHT. Її особливість у тому, що бензиновий двигун може підключатися безпосередньо до коліс вже на швидкості 20 км/год.
Запас ходу тільки на електротязі у XC70 перевищує 200 кілометрів, що можна назвати одним із найкращих показників для гібрида. Загальний запас ходу з повним баком та зарядженою батареєю сягає 1200 кілометрів. Витрата палива становить 5,85 літра на 100 кілометрів.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Volvo “розбила” в одній аварії найбільший та найменший електромобілі.