in

З помітним мінусом: Xiaomi продає усі електромобілі зі збитками

Xiaomi розкрила розмір збитків від продажу першого електромобіля SU7. У першому кварталі 2025 року збитки в автомобільному підрозділі становили 69 мільйонів доларів.

Незважаючи на це, компанія збільшує масштаби поставок і очікує на вихід на прибуток вже в найближчі місяці. Xiaomi упевнена, що з розширенням виробництва втрати на кожному електромобілі продовжать знижуватися. У перспективі ставка робиться на другу модель – кросовер YU7.

За оприлюдненими даними, кожен проданий седан SU7 обходиться компанії в мінус приблизно на 900 доларів. За перші три місяці року Xiaomi передала клієнтам приблизно 76 тисяч таких автомобілів.

Глава компанії Лу Вейбін підкреслив, що автомобільний проект поки що знаходиться на ранній стадії розвитку, і в міру масштабування виробництва збитковість скорочуватиметься. У 2024 році середні втрати на машину становили близько 9200 доларів, а отже, за менш ніж рік компанія вже скоротила їх майже вдесятеро. Вейбін також повідомив, що інтерес до нової моделі – кросовера YU7 – приблизно втричі перевищує попит на SU7 на етапі запуску.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, в Україні вперше виставили на продаж електромобіль Xiaomi SU7.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Новий кросовер Toyota RAV4 отримає власну операційну систему

Не можна дітям та напідпитку: у Фінляндії суттєво обмежили користування електросамокатами