Цього року гоночний прототип Ferrari 499P здобув уже третю перемогу поспіль у марафоні “24 години Ле-Мана”. Щоб відсвяткувати такий успішний виступ у знаменитих перегонах, італійська компанія підготувала концепт Ferrari F76.
Його назва відсилає до першої перемоги Скудерії на Ле-Мані, яка відбулася 1949 року, тобто 76 років тому. Таким чином, за задумом творців, у концепті F76 об’єднані переможні традиції Ferrari минулого, сьогодення та майбутнього.

Зовнішність Ferrari F76 розроблена у фірмовому центрі стилю під керівництвом Флавіо Манцоні. Творці називають цей концепт дизайнерським маніфестом, який відкриває завісу таємниці над виглядом майбутніх суперкарів Ferrari.

Втім, очевидно, що це майбутнє дуже віддалене і прямих серійних нащадків F76 не передбачається. Хоча б через незвичайну структуру кузова з двома окремими кокпітами, які самі творці називають фюзеляжами.

Така конфігурація обрана для покращення аеродинаміки та оптимізації повітряних потоків за рахунок появи центрального каналу у задній частині кузова. Додаткову притискну силу забезпечують масивні антикрила на носі та кормі, а також дифузор із бічними сегментами за колесами. Повідомляється, що при розрахунку форм та геометрії аеродинамічних елементів було застосовано генеративний штучний інтелект.

Незважаючи на всю футуристичність, у Ferrari F76 знайшлося місце для життєвих дизайнерських рішень, вже обкатаних на гіперкарі Ferrari F80. Наприклад, концепт має схожі незграбні форми передка з масивним спліттером і вертикальними боковинами з характерними крилами.
Посадка у кокпіти здійснюється завдяки підйомним ковпакам. Вони зроблені напівпрозорими, тобто зовні відповідають кольору кузова, але зсередини забезпечують потрібну оглядовість. На жаль, Ferrari F76 існує лише у вигляді комп’ютерного рендеру, причому виключно у формі NFT-токену для цифрового світу.

Учасники програми Ferrari Hyperclub зможуть придбати особистий цифровий концепт F76 і навіть індивідуалізувати його зовнішність на власний смак. Ця ініціатива спрямована на підтримку заводської команди Ferrari на чемпіонаті World Endurance Championship та марафонах Ле-Ман.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, гібридні Ferrari обійшли за продажами суперкари з ДВЗ.


