in

З батареєю між сидіннями: плагін-гібридний суперкар Lamborghini Lamborghini показали офіційно

Новинка від італійського автовиробника під назвою Temerario – це новий молодший суперкар Lamborghini, який продовжить справу моделей Gallardo та Huracan. Як і представлений минулого року старший суперкар Revuelto, нова модель має гібридну силову установку.

Атмосферний двигун V10, який був візитною карткою моделей Gallardo та Huracan, залишився у минулому. Суперкар Lamborghini Temerario оснащений бітурбомотором V8 об’ємом 4,0 л. З його конструктивних особливостей – два турбокомпресори в розвалі блоку, сухий картер, система безпосереднього впорскування і “плоский” колінвал, що спричиняє особливий порядок спалахів у циліндрах та характерний звук, незвичний для суперкарів Lamborghini. Новий бітурбомотор може розкручуватися до 10 тисяч об/хв, максимальна потужність – 800 к.с.

Компонування всієї гібридної системи у Temerario таке саме, як у моделі Revuelto. Від традиційної повнопривідної трансмісії інженери відмовилися на користь системи E-4WD: для приводу передніх коліс встановлено індивідуальні електромотори з осьовим магнітним потоком та масляним охолодженням. Кожен двигун видає 150 к.с. та 300 Нм, а індивідуальне керування дозволяє реалізувати контроль вектора тяги. Маса переднього електромодуля – 73 кг.

Між двигуном та коробкою передач встановлений ще один електромотор на ті ж 150 к.с. та 300 Нм. Максимальна потужність усієї силової установки – 920 к.с. У центральному тунелі розташований літій-іонний тяговий акумулятор масою 70 кг та ємністю 3,8 кВт*год. Цікаво, що його можна заздалегідь зарядити від розетки: передбачений зарядний бортовий пристрій потужністю 7 кВт. Цікаво, що в суто електричному режимі Temerario може пересуватися тільки на передньому приводі.

Суперкар помітно виріс: колісна база зросла з 2620 мм до 2658 мм, а загальна довжина – з 4520 мм до 4706 мм. Гібридна начинка неминуче додала ваги. Суха маса купе – 1690 кг, тоді як повнопривідна модель Huracan Evo мала 1422 кг. Але солідна надбавка потужності все ж таки покращила динаміку: розгін з місця до «сотні» займає 2,7 секунди, а максимальна швидкість – 343 км/год. У салоні нового купе три дисплеї.

Прилади відображаються на екрані діагоналлю 12,3 дюйми, на центральній консолі встановлений вертикальний дисплей на 8,4 дюйми, а також перед пасажиром з’явився допоміжний тачскрин діагоналлю 9,1 дюйми. З нього можна керувати медіасистемою, плюс на ньому дублюються показання спідометра та деякі телеметричні дані. Сидіння штатно мають електропривод, підігрів та вентиляцію. Єдиний багажник розташований спереду, його об’єм – лише 112 літрів. На ринок Lamborghini Temerario вийде тільки наступного року.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, BYD показала ефектний електромобіль без даху.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

З генератором під капотом: Tesla Cybertruck перетворили на електромобіль для апокаліпсису

Для фірмового пива: Tesla представила портативний холодильник для електропікапа Cybertruck