in

З батареєю між сидіннями: плагін-гібридний суперкар Lamborghini Lamborghini показали офіційно

Новинка від італійського автовиробника під назвою Temerario – це новий молодший суперкар Lamborghini, який продовжить справу моделей Gallardo та Huracan. Як і представлений минулого року старший суперкар Revuelto, нова модель має гібридну силову установку.

Атмосферний двигун V10, який був візитною карткою моделей Gallardo та Huracan, залишився у минулому. Суперкар Lamborghini Temerario оснащений бітурбомотором V8 об’ємом 4,0 л. З його конструктивних особливостей – два турбокомпресори в розвалі блоку, сухий картер, система безпосереднього впорскування і “плоский” колінвал, що спричиняє особливий порядок спалахів у циліндрах та характерний звук, незвичний для суперкарів Lamborghini. Новий бітурбомотор може розкручуватися до 10 тисяч об/хв, максимальна потужність – 800 к.с.

Компонування всієї гібридної системи у Temerario таке саме, як у моделі Revuelto. Від традиційної повнопривідної трансмісії інженери відмовилися на користь системи E-4WD: для приводу передніх коліс встановлено індивідуальні електромотори з осьовим магнітним потоком та масляним охолодженням. Кожен двигун видає 150 к.с. та 300 Нм, а індивідуальне керування дозволяє реалізувати контроль вектора тяги. Маса переднього електромодуля – 73 кг.

Між двигуном та коробкою передач встановлений ще один електромотор на ті ж 150 к.с. та 300 Нм. Максимальна потужність усієї силової установки – 920 к.с. У центральному тунелі розташований літій-іонний тяговий акумулятор масою 70 кг та ємністю 3,8 кВт*год. Цікаво, що його можна заздалегідь зарядити від розетки: передбачений зарядний бортовий пристрій потужністю 7 кВт. Цікаво, що в суто електричному режимі Temerario може пересуватися тільки на передньому приводі.

Суперкар помітно виріс: колісна база зросла з 2620 мм до 2658 мм, а загальна довжина – з 4520 мм до 4706 мм. Гібридна начинка неминуче додала ваги. Суха маса купе – 1690 кг, тоді як повнопривідна модель Huracan Evo мала 1422 кг. Але солідна надбавка потужності все ж таки покращила динаміку: розгін з місця до «сотні» займає 2,7 секунди, а максимальна швидкість – 343 км/год. У салоні нового купе три дисплеї.

Прилади відображаються на екрані діагоналлю 12,3 дюйми, на центральній консолі встановлений вертикальний дисплей на 8,4 дюйми, а також перед пасажиром з’явився допоміжний тачскрин діагоналлю 9,1 дюйми. З нього можна керувати медіасистемою, плюс на ньому дублюються показання спідометра та деякі телеметричні дані. Сидіння штатно мають електропривод, підігрів та вентиляцію. Єдиний багажник розташований спереду, його об’єм – лише 112 літрів. На ринок Lamborghini Temerario вийде тільки наступного року.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, BYD показала ефектний електромобіль без даху.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

З генератором під капотом: Tesla Cybertruck перетворили на електромобіль для апокаліпсису

Для фірмового пива: Tesla представила портативний холодильник для електропікапа Cybertruck