in

ЄС запровадив рекордні мита на імпорт китайських електромобілів

Єврокомісія запровадила компенсаційне мито терміном у п’ять років на імпорт акумуляторних електромобілів з Китаю. Тарифи сягатимуть 35,3% залежно від постачальників.

У ході розслідування в Брюсселі з’ясували, що автовиробники в Китаї отримують зиск від “несправедливого субсидування”, що створює економічну загрозу для виробників у ЄС. Мита сягатимуть 35,3%, залежно від постачальників.

“Розслідування показало, що ланцюжок створення вартості електромобілів у Китаї виграє від несправедливого субсидування, що створює загрозу економічної шкоди для виробників авто у ЄС”, – зазначили у Єврокомісії.

Розміри мит для різних китайських виробників електромобілів будуть такими:

  • BYD – 17,0%
  • Geely – 18,8%
  • SAIC – 35,3%
  • Tesla – 7,8%
  • інші компанії, які активно співпрацювали в ході розслідування – 20,7%
  • компанії, які не співпрацювали – 35,3%

Паралельно ЄС і Китай продовжують працювати над пошуком альтернативних, сумісних зі Світовою організацією торгівлі (СОТ) рішень, які були б ефективні для усунення виявлених проблем, зазначили в Брюсселі. ЄК також, як і раніше, відкрита для переговорів з окремими експортерами.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Stellantis вклався грошима в китайського виробника електромобілів Leapmotor.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Для справжніх фанатів: Volkswagen готує третій електричний позашляховик під брендом Scout

Електричний гіперкар Xiaomi SU7 Ultra встановив рекорд Нюрбургрингу