Те, як звучать машини, завжди було великою темою дебатів для автовиробників, мабуть, відтоді, як автомобіль було винайдено. Ситуація дещо відрізняється, коли справа доходить до електромобілів, але авто на електротязі повинні видавати певний шум з міркувань безпеки.
У 2018 році Національна адміністрація з безпеки дорожнього руху зобов’язала нові електромобілі видавати попереджувальні звуки під час руху зі швидкістю до 30 км/год. Агентство прогнозує, що ці правила будуть коштувати автомобільній промисловості близько 40 мільйонів доларів щорічно, які витрачатимуться на виробництво зовнішніх водонепроникних динаміків, але заощадять до 320 мільйонів доларів за рахунок зменшення травм пішоходів.
Згідно з нещодавнім опитуванням, високочастотні звуки можуть дратувати та сприяти втомі вуха. Натомість респонденти віддавали перевагу шумам, схожим на шум вітру, води та білий шум порівняно з іншими, які були названі більш “науково-фантастичними” за своєю природою. Дослідження, опубліковане звуковим брендинговим агентством Listen і дослідницькою компанією CloudArmy, охоплювало понад 400 дорослих американців, половина з яких уже володіла електромобілем. Було помічено, що, респонденти віддавали перевагу традиційним звукам автомобілів.
Пол Амітаї, виконавчий директор зі стратегії Listen, пояснив привабливість цих природніх звуків.
“«Якщо ви думаєте про багато звуків, які видає ваш автомобіль, вони більше знаходяться в такому діапазоні. Респонденти відчувають цей звук, який є більш автентичним і схожим на автомобіль, він узгоджується зі звуками, які традиційно чути від автомобілів з бензиновими двигунами”, – зазначив Амітаї.
Нагадаємо. як раніше повідомляв AUTOGEEK, Volvo “розбила” в одній аварії найбільший та найменший електромобілі.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: