in

Xiaomi увійшов у сімку найбільших виробників електромобілів у Китаї: опубліковано нову статистику

Китайський виробник смартфонів Xiaomi у квітні продав понад 7000 одиниць своєї першої моделі авто, електричного седана SU7.

Впевнений вихід Xiaomi на переповнений китайський ринок електромобілів, ймовірно, призведе до подальшого перевороту найбільшого у світі автомобільного ринку, де компанії виявилися втягнутими у запеклу цінову війну на тлі послаблення попиту.

Компанія приєднується до Nіо, Xpeng, Volkswagen, Tesla, BYD і Geely, адже саме ці компанії продають найбільше електромобілів у Китаї. У квітні Xiaomi продала 7058 SU7. Цього року компанія планує поставити понад 100 000 одиниць, що відповідає середньомісячним продажам в 11 618 одиниць на частину року, що залишилася.

Передбачуваний щомісячний обсяг продажів Xiaomi, що становить понад 11 000 одиниць на частину року, також ставить її в жорстку конкуренцію з Volkswagen, який досяг кращих результатів, ніж більшість інших іноземних автомобільних брендів.

У квітні німецький автовиробник продав 13 108 електромобілів через два китайські спільні підприємства, причому ціни на моделі починаються з нижчої ціни, ніж стандартний SU7 від Xiaomi. На думку деяких аналітиків, найближчими роками ринок стане ще оптимістичнішим щодо Xiaomi. HSBC Qianhai прогнозує продаж автомобілів Xiaomi на рівні 240 000 одиниць у 2025 році та 348 000 одиниць у 2026 році.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, електромобілі Xiaomi SU7 почали масово потрапляти у аварії.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Оголошено ціни на новий електромобіль Citroen e-Berlingo в Україні

Модернізований гібрид та більші екрани: Seat Leon суттєво оновили