in

Xiaomi планує у найближчі роки увійти до п’ятірки найбільших автовиробників світу: названо ключові кроки

Генеральний директор Xiaomi Лей Цзюнь заявив, що компанія у найближчі роки планує увійти до п’ятірки найбільших автовиробників у світі.

Насправді, це дуже амбітна ціль для автовиробника, якому лише три роки, але Xiaomi Automobile має підтримку компанії з виробництва електроніки в обличчі Xiaomi Inc., а також підтримку її генерального директора Лея Цзюня, який вже пообіцяв інвестувати 10 мільярдів доларів у підприємство з розробки електромобілів.

Xiaomi намагається зробити те, на що Apple не спромоглась – перехід від гіганта цифрової електроніки до реального гравця на ринку електромобілів. Послужний список Xiaomi Automobile недовгий, але поки що досить багатообіцяючий.

Китайське автомобільне відділення розробило свою флагманську модель, седан SU7, швидше, ніж очікувалося. SU7 був запущений наприкінці 2023 року та отримав понад 50 000 замовлень протягом перших 27 хвилин продажів.

У липні Xiaomi анонсувала нову комплектацію SU7 Ultra потужністю 1548 кінських сил, яка з’явиться в першій половині 2025 року. Xiaomi Automobile також розробляє електричний кросовер, який конкуруватиме з Tesla Model Y.

У розмові з Bloomberg фінансовий директор Xiaomi Ален Лам підтвердив плани щодо глобальної експансії, включаючи Європу, але був реалістичним щодо очікуваних витрат, щоб туди дістатися.

“Зараз ми більше зосереджені на нашому зростанні, ніж на прибутковості. Ми віримо, що масштаб принесе прибуток у майбутньому. На даний момент у мене лише один артикул, і він далекий від того, що ми називаємо прибутковістю. Нам потрібно продовжувати інвестувати в цей бізнес”, – зазначив Лам.

Згідно з фінансовим звітом Xiaomi за другий квартал 2024 року, її автомобільне відділення зафіксувало скоригований чистий збиток у розмірі 252 мільйони доларів, і поставило клієнтам  27 307 електромобілів SU7 на ринок Китаю.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, в Україні вперше виставили на продаж електромобіль Xiaomi SU7.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Volvo готує для ринку США одразу два нові електричні кросовери: що про них відомо

Не для ключових споживачів: Renault розгорнув дивну рекламну кампанію нового електромобіля