Польська компанія ElectroMobility Poland (EMP) відклала старт серійного виробництва першого національного електромобіля Izera. Як йдеться в офіційній заяві, насамперед затримка пов’язана з тим, що будівництво заводу Явожно планують розпочати лише на початку 2024 року. А серійне виробництво Izera розпочнеться не раніше кінця 2025 року.
На думку журналістів видання Electrive, причини можуть бути не лише у будівництві заводу. До речі, за його планування та будівництво відповідає німецька компанія Dürr AG. Інвестиції в проєкт – близько 1,1 млрд євро.
Невиключено, що у компанії виникли проблеми із затвердженням чи фінансуванням проєкту та з розробкою самого автомобіля. У листопаді 2022 року EMP підтвердила, що Izera базуватиметься на платформі SEA від Geely. При цьому поляки обмежилися ліцензією, а самі компоненти платформи не купували. Тому компанії доведеться організовувати виробництво разом із постачальниками, насамперед із польськими.
За деякими даними, EMP вже визначилася із низкою постачальників й це часто «дочки західних постачальників». На території Польщі працюють кілька автозаводів: Opel у Глівицях, Fiat у Тихах та Mercedes-Benz у Яворі. Останній виробляє двигуни внутрішнього згоряння та акумуляторні системи. В подальшому на майданчику налагодять виробництво електрофургонів на базі нової електричної платформи VAN.EA (Van Electric Architecture).
Як раніше повідомляв Autogeek, попит на електричний Rolls-Royce Spectre перевершив усі очікування.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: