Протягом багатьох років компанія BMW використовувала певну номенклатуру для класифікації своїх моделей. Перша цифра вказувала на сегмент модельної серії, тоді як наступні дві цифри представляли об’єм двигуна в літрах, по суті вказуючи на ієрархію потужності в діапазоні. Буква в кінці позначала технологію живлення двигуна.
Автомобілі з бензиновим двигуном і системами впорскування мали букву “i”, тоді як дизельні двигуни позначалися буквою “d”. Буква “e” означала енергоефективність, і тепер застосовується у випадку гібридів. Однак бренд відмовляється від літери “i” на бензинових авто, залишивши її виключно для електромобілів.
Відмова від використання літери “i” на бензинових автомобілях почалася з появою BMW i3. Нова тенденція прослідковується і у випадку з i4, i5, i7 та iX. Тепер німецький автовиробник підтвердив, що в майбутньому він припинить використовувати “i” на авто з ДВЗ.
“Історично склалося так, що незважаючи на те, що наша інтерпретація BMW завжди була різною, наразі ми сказали, що хотіли б зберегти його як підпис, щоб вказувати, що ви керуєте електромобілем, і це була наша логіка”, – заявив Бернд Кьорбер, старший віце-президент з управління брендами та продуктами BMW. Таким чином, зникне плутанина між такими автомобілями, як BMW i5, який повністю електричний, і BMW 540i, який не є таким.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Stellantis інвестує у розробку нових ДВЗ, що працюватимуть на етанолі.