Компанія Kia представила родину комерційних електромобілів, яке відкриває давно обіцяну гаму авто класу під назвою PBV (Purpose-Built Vehicles).
Зовнішність напівкапотної моделі виконана у фірмовому стилі Opposites United з вертикальними ходовими вогнями та фарами, розташованими нижче у бампері. Хорошу оглядовість забезпечує низька лінія скління передніх дверей, а масивне обважування з нефарбованого пластику підвищує практичність. У кормі мінівена PV5 Passenger встановлені підйомні двері, а фургону PV5 Cargoотримав класичні двері. Пізніше буде запропоновано і шасі з кабіною Kia PV5 Chassis Cab для встановлення різних надбудов.

Мінівен PV5 Passenger у стандартному виконанні має трирядний салон з широкими можливостями трансформації та безліччю відсіків для зберігання речей. Довжина машини – 4695 мм, ширина – 1895 мм, висота – 1899 мм. Колісна база – 2995 мм. Також підготовлено версію PV5 Crew з дворядним салоном та вантажним відсіком зі стандартною розвиненою системою фіксації вантажів, яка для звичайних фургонів пропонується за доплату.
Також представлено модифікацію PV5 WAV (Wheelchair Accessible Vehicle), призначену для перевезення пасажирів в колісних візках разом із супроводжуючими. Для цього передбачені бічна аппарель та простір для розміщення коляски замість центрального ряду сидінь, а задній диван має механізм швидкого складання. Надалі обіцяно появу розкішного бізнес-шатлу.
Фургон Kia PV5 Cargo показаний у базовій версії з такими ж габаритами, як у мінівена, але пізніше мають з’явитися варіанти з подовженою базою та високим дахом. В останньому випадку можна буде замовити прохід між пасажирським та вантажним відсіком. Максимальний обсяг відсіку – 5,1 кубометра, у цьому випадку фургон може прийняти на борт дві стандартні європалети.
Всі варіанти моделі Kia PV5 мають однакову передню панель із семидюймовим дисплеєм приладів та медіасистемою (12,9 дюйма) на базі Android Automotive OS. В обробці інтер’єру використані зносостійкі матеріали, що легко миються, в тому числі з вторсировини. Наприклад, підлога покрита екологічним термопластиком (TPO), а сидіння обшиті біополіуретаном. Для пасажирських версій передбачено п’ять кольорів оздоблення.
Електромобілі Kia PV5 побудовані на спеціальній посиленій версії універсальної платформи E-GMP, яка називається E-GMP.S (від слова Service). Попереду встановлений єдиний електромотор, який розвиває 163 к.с. та 250 Нм. Для фургону PV5 Cargo запропоновано базову літій-залізо-фосфатну батарею ємністю 43,3 кВт*год, але основними для всього сімейства стануть нікель-марганець-кобальтові акумулятори на 51,5, або 71,2 кВт*год. Заявлена дальність ходу – до 400 км.
Продажі електромобілів Kia PV5 у Південній Кореї та Європі розпочнеться у другій половині цього року, а на решті ринків — у 2026 році. Виробництво буде налагоджено на спеціально модернізованому заводі в Південній Кореї.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, новий електричний кросовер Kia EV2 показали на офіційних фото.