in

Volvo побудує власну батарейну фабрику в Європі, щоб до 2030 року повністю перейти на електромобілі

Партнером Volvo у цьому проєкті виступить шведська компанія Northvolt, яка спеціалізується на літій-іонних технологіях для електромобілів.

Volvo та Northvolt оголосили про створення спільного підприємства з пайовою участю 50:50, яке займеться виробництвом акумуляторних блоків для електромобілів шведської марки. СП Volvo-Northvolt офіційно запрацює після узгодження всіх необхідних формальностей.

Першим етапом співпраці стане відкриття у 2022 році науково-технічного центру з розробки акумуляторів для майбутніх електромобілів Volvo та Polestar. Виробництво батарей планують почати у 2026 році. Проектна потужність – 50 ГВт·год на рік. В якій саме точці Європи побудують «шведську» Gigafactory, ще не визначилися.

Зараз Volvo закуповує акумулятори у компаній LG Chem та CATL. Південнокорейськими блоками комплектують автомобілі для європейського ринку, китайськими – для Китаю. У 2024 році Volvo почне закуповувати акумулятори, вироблені на заводі Northvolt у Шеллефтео (Швеція), який будується у співпраці з концерном Volkswagen. Для Volvo зарезервовані 15 ГВт·год на рік.

Наразі електрична лінійка швецького автовиробника складається з трьох моделей – Volvo XC40 Recharge, Volvo C40 Recharge та Polestar 2. Згідно з планами компанії, до 2025 року електричним повинен бути кожен другий вироблений автомобіль, а повністю перейти на електромобілі планують до 2030 року.

Як раніше повідомляв Autogeek, Volvo готує новий електромобіль В-сегменту з малим кліренсом.

За матеріалами: Volvo

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Поліцейські автомобілі-фантоми з’являться на дорогах України з 1 липня: як вони працюватимуть

Автономний тримаран Mayflower від IBM зазнав невдачі: судно повернулося до порту