in

Автономний тримаран Mayflower від IBM зазнав невдачі: судно повернулося до порту

Компанія Promare тимчасово перервала місію й повернула тримаран у Плімут (Велика Британія).

Автономний тримаран Mayflower (MAS), який повинен був повторити історичний перехід однойменного британського торгового судна з Плімута (Велика Британія) у Массачусетс (США) зазнав невдачі. Як повідомило BBC, причиною повернення до британського порту стала механічна поломка, яка знизила швидкість тримарану в два рази.

Зі слів директора проєкту Бретта Фанефа, це «всього лише невелика механічна проблема, яку можна знайти на будь-якому човні».

«Це обмежило нашу швидкість так, що повернення було розумним рішенням. Однак системи штучного інтелекту працювали відмінно. Оцінимо, відремонтуємо і знову поїдемо», – сказав Фанеф.

Нагадаємо, що автономний тримаран Mayflower створений спільними зусиллями американської компанії IBM, одного з найбільших світових виробників і постачальників апаратного та програмного забезпечення, IТ-сервісів та консалтингових послуг, і некомерційною організацією Promare, яка займається морськими дослідженнями.

Перехід через Атлантику був приурочений до 400-річчя історичної подорожі Mayflower, у результаті якої з’явилося одне з перших британських поселень в Північній Америці – Плімутська колонія. Передбачалося, що відстань у 5630 км тримаран без команди на борту подолає приблизно за три тижні. Ще одним завданням Mayflower був збір даних про морське життя та відбір проб пластикових відходів.

Човен довжиною 15 метрів виготовлений ​​з алюмінієвого композиту та оснащений резервним дизельним генератором, який працює від сонячних батарей. Управляє Mayflower бортовий штучний інтелект (ШІ), який одержує інформацію від 6 камер та 50 датчиків. Максимальна швидкість руху – 20 км/год.

Оригінальний трищогловий дерев’яний вітрильник Mayflower довжиною 130 м пересувався зі швидкістю 6 км/год. Під час історичної подорожі 1620 року з Плімуту до Кейп-Код, штат Массачусетс, на борту корабля знаходилися 102 пасажири і команда з 30 осіб. Переправа зайняла більше двох місяців.

Як раніше повідомляв Autogeek, у Данії побудували 1280-сильний електричний човен.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Volvo побудує власну батарейну фабрику в Європі, щоб до 2030 року повністю перейти на електромобілі

В Естонії розробили перший у світі безпілотний автомобіль на водневому паливі: опубліковані фото