Збирати електромотори будуть на заводі у шведському місті Шевде.
Volvo налагодить власне виробництво електромоторів на заводі у шведському місті Шевде, де був зібраний двигун, встановлений на перший електромобіль марки, випущений у 1927 році. Зараз у Шевде випускають традиційні двигуни внутрішнього згоряння, але їх виробництво буде передано дочірній компанії PES (Powertrain Engineering Sweden).
Як говориться в офіційному прес-релізі Volvo, на першому етапі планують налагодити складання електродвигунів, а до середини нинішнього десятиліття – повне власне виробництво. На ці цілі спрямують 68 мільйонів євро.
На даний час розробкою і виробництвом електродвигунів займаються технологічні центри Volvo у Гетеборзі (Швеція) та у Шанхаї (Китай). У компанії вважають, що до 2025 року продажі марки будуть формувати електромобілі та гібриди, причому у співвідношенні 50:50. У світлі такої перспективи розширення власного виробництва електродвигунів стає вельми актуальним.
Крім того, до 2040 року Volvo має намір стати кліматично нейтральною компанією, що передбачає не тільки повний перехід на електромобілі, а й використання «переробки» та виключення викидів вуглекислого газу у всьому виробничому ланцюжку, включно з поставками матеріалів та утилізацією автомобілів.
Поки в електричній лінійці Volvo тільки одна модель – кросовер XC40 Recharge P8, виробництво якого стартувало в жовтні цього року на заводі у Генті. Електрокросовер укомплектований двома двигунами (по одному на осі) сукупною віддачею 408 к.с. та 660 Нм, і батареєю на 78 кВт•год. Повного заряду акумулятора достатньо на 400 км шляху. «Сотню» кросовер набирає за 4.9 секунди. Максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці 180 км/год.
Як раніше повідомляв Autogeek, Volvo створила віртуальний симулятор для тестування автомобілів.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: