Volkswagen відкрив новий завод зі збирання акумуляторних систем на своєму підприємстві в Марторелі (Іспанія), що стало важливою віхою у стратегії групи з виробництва електромобілів малого класу, повідомляє Automobilwoche.
Розташований поряд із заводом Seatта Cupra, завод може збирати один акумуляторний блок кожні 45 секунд, що еквівалентно 1200 акумуляторним системам на день або 300 000 одиниць на рік при повній потужності, і виключно оснащуватиме електромобілі, вироблені в Марторелі.
Seat й Cupra очолює “родину електричних міських автомобілів” Volkswagen Group, де будуть вироблятися такі моделі, як Cupra Raval та Volkswagen ID.Cross.
Завод у Марторелі є частиною ширшої стратегії Volkswagen щодо акумуляторів, спрямованої на збільшення незалежності від зовнішніх постачальників за рахунок власного виробництва акумуляторних систем та, в перспективі, акумуляторних елементів.
У середньостроковій перспективі елементи живлення поставлятимуться із заводу PowerCo у Зальцгіттері та від азіатських постачальників, а новий гігазавод PowerCo, який планується збудувати у Сагунті неподалік Валенсії, має розпочати виробництво елементів живлення у 2027 році.
Volkswagen дотримується збалансованого підходу “виробляти і купувати”, поєднуючи внутрішнє виробництво із зовнішніми поставками. У той же час, група реорганізує свою глобальну виробничу мережу в п’ять регіонів для підвищення ефективності та синергії, при цьому Іберійський півострів призначений окремим центром для загальних платформ, виробничих ліній та закупівель для всіх брендів.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Volkswagen розробляє нову гібридну силову установку для авто майбутнього.


