in

Від улюбленої музики до подробиць інтимного життя: як машини шпигують за власниками, – дослідження

За даними аналітиків компанії Mozilla, автовиробники збирають набагато більше даних, ніж їм потрібно, діляться ними та продають їх іншим. Окрім того, їхні заходи кібербезпеки не забезпечують адекватного захисту споживачів.

З усіх категорій продуктів, які будь-коли вивчала команда дослідників конфіденційності Mozilla, автомобілі виявилися найгіршими. Усі 25 брендів, які увійшли до дослідження, отримали попереджувальний знак “Конфіденційність не увімкнена” за погане поводження зі споживчими даними.

Дослідження показало, що всі бренди зібрали більше даних, ніж потрібно для запуску своїх понлайн-сервісів. Це дозволяє їм дізнаватися про те, де ви їздите, з якою швидкістю їдете, які пісні слухаєте, і навіть інформацію про вашу генетику, а також інтимне життя.

“Nissan зайняв передостаннє місце за збір деяких з найжахливіших категорій даних, які ми коли-небудь бачили”, – зазначає Mozilla у своєму звіті.

Також варто розуміти, що японський автовиробник вивчає вашу “сексуальну активність”. У Kia також можуть збирати інформацію про “сексуальне життя” у своїй політиці конфіденційності. Окрім того, є шість автомобільних компаній, що можуть збирати “генетичну інформацію” чи “генетичні характеристики”. Так, читати політику конфіденційності автомобілів — страшне заняття».

Майже всі бренди передають ці дані стороннім компаніям, таким як постачальники послуг, брокери даних тощо. Крім того, 76 відсотків угод про конфіденційність автовиробників дозволяють їм продавати ваші особисті дані. Більше половини кажуть, що поділяться інформацією з місцевими органами влади та правоохоронними органами у відповідь на запит, а не за рішенням суду.

Mozilla у дослідженні виявила, що Renault та Dacia були єдиними брендами, які заявили, що всі водії мають право видаляти свої особисті дані. Тим часом інші автовиробники припускають, що якщо ви сідаєте в їхній автомобіль, ви прочитали угоду про конфіденційність і згодні з нею. Також деякі бренди вважають, що будь-який пасажир, який підключає свій смартфон до транспортного засобу, дав свою згоду на використання інформації з нього.

У Mozilla стверджують, що 68 відсотків брендів заробили “погану репутацію” через витоки, зломи та порушення, які загрожували конфіденційності даних водіїв.

Однак аналітики Mozilla вірять, що, чинячи тиск на автомобільну промисловість, її можна змусити працювати краще. Притягнення автовиробників до відповідальності за витік даних та надмірний збір даних за допомогою державного регулювання, може допомогти ще більше.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, високі температури суттєво скорочують запас ходу електромобілів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Alfa Romeo розробляє новий електричний кросовер: у мережу “злили” перші фото

Українці придбали рекордну кількість гібридних автомобілів у серпні: майже кожен пʼятий