У Європі стартували продажі нового дизельного Toyota Hilux з м’яким гібридом. Зазначається, що новинка пропонує ті ж можливості, що й звичайний дизельний пікап, а також кращу паливну економічність.
На пікапі встановлено добре знайомий 2,8-літровий турбодизельний двигун, до якого додали електричний двигун-генератор і літій-іонну батарею на 48 В, що зменшують навантаження на двигун.
Наприклад, електрична система знижує оберти холостого ходу двигуна з 720 до 600 об/хв і може забезпечити значну частину потужності, необхідної для стабільного руху на малих швидкостях. Також стверджується, що його швидка передача потужності порівняно з дизельним двигуном покращує керованість на бездоріжжі.
Попри гібридну систему, пікап зберіг усі свої позашляхові можливості, зокрема й здатність штурмувати броди через воду глибиною 700 мм. Автомобіль має шість режимів руху бездоріжжям.
Загальна потужність силової установки оцінюється в 201 кінську силу. Від 0 до 100 км/год гібридний пікап розганяється за 10,7 секунди, а його корисне навантаження та буксирувальна здатність становлять 1000 кг і 3500 кг відповідно.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Toyota Prius встановив рекорд паливної економічності.