Компанія Ferrari представила суперкар 296 Speciale. Він став найпотужнішою серійною моделлю з приводом на задні колеса. Використані у 296 Speciale рішення запозичені з автоспорту.
Так, на швидкості 250 км/год машина здатна генерувати 435 кілограмів притискного зусилля – на 20 відсотків більше ніж звичайний 296 GTB. До того ж авто на 60 кілограмів легше і на 50 кінських сил потужніше.
Ferrari 296 Speciale – це ідеологічний спадкоємець спеціальних моделей Challenge Stradale, 430 Scuderia, 458 Speciale та 488 Pista. Його гібридна установка видає рекордні для задньопривідних серійних Ferrari 880 кінських сил. Час розгону з нуля до сотні у 296 Speciale скоротився з 2,9 секунд до 2,8, до 200 – з 7,3 до семи рівно. Максималка колишня: 330 кілометрів на годину.
Трилітровий двигун V6 отримав поршні та шатуни від гібриду F80, а також систему запобігання детонаційному згоранню, як у болідів Формули-1. Надлишки металу на блоці та картері видалили шляхом механічної обробки за аналогією з мотором гоночного 499P. Для зниження температури в моторному відсіку ізолювали корпуси турбокомпресорів, як це зроблено у 296 Challenge та F80.
Електромотор MGU-K, затиснутий між ДВЗ і восьмиступінчастим “роботом” DCT, замість 163 кінських сил видає 180. Сама коробка отримала нову програму управління. Заодно у авто переглянули аеродинаміку. Наприклад, концепцію бічних крил у задній частині підглянули у FXX-K та 296 Challenge.
Крім того, 296 Speciale перекалібрували підвіску, подарували амортизатори Multimatic від 296 GT3, титанові пружини та додали функцію extra boost від SF90 XX Stradale, яка швидко підвищує віддачу при виході з повороту. Ціни на новинку починаються від 407 тисяч євро.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, гібридні Ferrari обійшли за продажами суперкари з ДВЗ.