Новий Fiat 500 Hybrid – один із тих рідкісних випадків, коли початковий електромобіль конвертували у варіант із двигуном внутрішнього згоряння. Для цього знадобилася значна переробка днища та моторного відсіку.
Бензобак розмістили під заднім сидінням, а повністю запозичений у попереднього “п’ятисотого” силовий агрегат встановлений на новому передньому підрамнику. Трициліндровий атмосферний мотор на 1,0 л (65 к.с., 92 Нм) сімейства FireFly доповнений 12-вольтовим стартер-генератором, який відповідає за систему старт-стоп і допомагає в перші секунди розгону.

Безальтернативна шестиступінчаста “механіка” передає всю тягу на передню вісь. Розгін до “сотні” займає чималі 16,2 секунди, максимальна швидкість – 155 км/год.
Зовні Fiat 500 Hybrid відрізняється від електромобіля лише деталями: у передньому бампері збільшено кількість вентиляційних отворів, під логотипом на носі з’явився проріз для обдування радіатора. Патрубок випускної системи прихований від очей. У салоні з’явився окремий подіум для важеля “механіки”.
Першим ринком для гібридного “п’ятисотого” стала Італія, причому першою в продаж потрапить багата версія Fiat 500 Hybrid Torino, названа на честь рідного міста. Її відмінними рисами стануть кольори кузова та спеціальні шильдики.
В Італії вітальний Fiat 500 Hybrid Torino коштує 21 тисяч євро. Пізніше з’являться простіші варіанти за цінами орієнтовно від 17 тисяч євро. Для порівняння: найдоступніший електричний Fiat 500e коштує 24 тисяч євро.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, кросовер Fiat Panda перетворили на повнопривідний гібрид.