Оновлений електричний седан Audi e-tron GT дебютував ще рік тому, проте тоді були показані лише три потужні версії S, RS та RS performance. Хоча спочатку у гамі був і базовий варіант без додаткових буквених приставок. Тепер оновився і він: представлений електромобіль Audi e-tron GT quattro.
Базовий e-tron GT зберіг двомоторний повний привід. Сукупна віддача двигунів Audi обмежена на позначці 503 к.с., але в режимі launch control віддача підвищується до 585 к.с., і в цьому випадку розгін з місця до 100 км/год займає 4,0 с.

Разом із двомоторним повним приводом початковому седану Audi e-tron GT дісталася від старших версій 800-вольтова батарея ємністю 105 кВт*год. Вона підтримує швидкісну зарядку потужністю до 320 кВт. Запас ходу базового електромобіля досягає 622 км, що робить e-tron GT quattro найбільш далекобійним у родині.
В іншому базова версія не відрізняється від більш потужних рестайлінгових варіантів. Хіба що маса авто знижена на 30 кг. Заявлений низький аеродинамічний коефіцієнт Cx 0,24, досягнутий завдяки активним заслінкам повітрозабірників. У салоні – нове декоративне оздоблення та матеріали з перероблених сміттєвих та виробничих відходів.
Як і решта електромобілів Audi e-tron GT, початкові версії випускатимуть на заводі в німецькому Неккарзульмі. Їх уже можна замовити в Європі, ціна в Німеччині – від 109 тисяч євро.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, бельгійський завод Audi з виробництва електромобілів закрився.