В офіційній дилерській мережі Nissan в Україні починаються продажі електрифікованого Nissan Qashqai з унікальною технологією e-POWER. Завдяки цій новій технології Qashqai, який встановлює стандарти у своєму сегменті з 2007 року, знову підіймає планку на новий рівень.
Qashqai став першою електрифікованою моделлю Nissan в Європі, оснащеною системою e-POWER, яка дозволяє відчути усі переваги електромобіля, його динамічність і маневровість, без необхідності підзарядки.
Qashqai e-POWER: унікальний, електрифікований, автономний
Система e-POWER складається з акумуляторної батареї високої ємності, яка доповнюється 1,5-літровим трициліндровим бензиновим двигуном з турбонаддувом зі змінним ступенем стиснення потужністю 156 к.с., електрогенератором, інвертором та електродвигуном потужністю 140 кВт, аналогічним за розміром і потужністю до тих, що використовуються в електромобілях Nissan. Бензиновий двигун генерує електроенергію, яка може передаватися через інвертор на акумуляторний блок, електромотор або на обидва елементи одразу, відповідно до сценарію руху.
![](https://autogeek.com.ua/wp-content/uploads/2023/03/preview-928x522-2.jpeg)
Особливістю цього силового агрегату є те, що колеса приводяться в рух лише завдяки електромотору, що забезпечує миттєву реакцію та лінійне прискорення. Це створює привабливу альтернативу автомобілям з традиційними ДВЗ з притаманними їм обмеженнями, які не дають отримати повну насолоду від водіння.
Система e-POWER нового Qashqai, навпаки, забезпечує приємне, плавне водіння без зайвих зусиль, як у стовідсотковому електромобілі, але без потреби в підзарядці, а сумарна потужність 190 к.с. та максимальний крутний момент 330 Нм надають автомобілю високу динаміку та потужність.
Технологія змінного ступеня стиснення
В основі унікальної системи e-POWER від Nissan – 1,5-літровий трициліндровий бензиновий двигун із турбонаддувом і змінним ступенем стиснення, розроблений спеціально для неї. Вперше використана преміальним брендом Infiniti, система змінної компресії двигуна є унікальною функцією двигуна внутрішнього згоряння і дозволяє регулювати ступінь стиснення, забезпечуючи оптимальну продуктивність та економічність в залежності від навантаження на двигун. Напередодні свого першого запровадження у 2018 році в Infiniti, він був включений до списку 10 найкращих двигунів у світі за версією Ward’s, американської автомобільної консалтингової компанії, що базується в США.
Ступінь стиснення варіюється в діапазоні від 8:1 до 14:1. Це досягається рухом приводу, який змінює довжину ходу поршня відповідно до потреби в потужності.
![](https://autogeek.com.ua/wp-content/uploads/2023/03/preview-928x522-3.jpeg)
Під час сценаріїв з низьким енергоспоживанням – наприклад, постійна швидкість при хорошому стані заряду акумулятора – ступінь стиснення буде у вищому діапазоні, що оптимізує витрати пального та викиди шкідливих речовин. За високої потреби в енергії, щоб зарядити акумулятор або подати енергію безпосередньо до електромотора, активується нижчий ступінь стиснення, що максимізує вихідну потужність двигуна. Перехід між різними ступенями стиснення відбувається плавно, без будь-якої участі водія.
Система e-POWER в Qashqai – це унікальна технологія Nissan, яка ставить ефективність і задоволення від керування на чолі досвіду водіння. Розробляючи цю систему для Європи, інженери Nissan прагнули забезпечити водіям Qashqai e-POWER комфортне керування автомобілем без жодних компромісів. Ця технологія пропонує найкраще з обох світів і представляє найкраще від Nissan – сміливий, новаторський та інноваційний підхід, ставлячи водія на перше місце.
e-Pedal Step
Як і Nissan LEAF, новий Qashqai e-POWER оснащений інноваційною системою e-Pedal Step — єдиною педаллю, якою здійснюється керування авто. Під час поїздок містом водію постійно доводиться працювати двома чи трьома педалями, що є доволі незручно. e-Pedal Step позбавляє його цієї незручності, адже нею водій може і додавати швидкість, і гальмувати.
![](https://autogeek.com.ua/wp-content/uploads/2023/03/preview-928x522-4.jpeg)
Для початку роботи системи її потрібно активувати, увімкнувши перемикач на центральній консолі. Після цього, натискання на педаль буде прискорювати авто, як у звичайному режимі. При відпусканні педалі e-Pedal Step, Qashqai почне гальмувати з гальмівним зусиллям 0,2g, чого достатньо, щоб увімкнулися стоп-сигнали, а швидкість знижувалась до пішохідної. За допомогою цієї педалі можна виконувати дуже плавні маневри на низькій швидкості під час паркування. Водії швидко призвичаюються «відчувати» і відповідно натискати педаль газу на міських дорогах для досягнення плавного руху, і високо оцінюють таке менш обтяжливе керування.
Краща маневровість авто, більша економія пального та тихий хід.
Перевага системи e-POWER полягає в тому, що двигун працює в оптимальному діапазоні ступенів стиснення, що значно знижує витрату пального і рівень викидів CO2 в атмосферу порівняно з традиційними двигунами внутрішнього згоряння, а також покращується якість їзди завдяки тихій роботі силового агрегата.
Qashqai з унікальною технологією e-POWER приводиться в рух виключно електромотором, що забезпечує моментальне прискорення та унікальний, захопливий досвід водіння у будь-яких умовах. Задля максимально ефективної роботи двигуна у ситуаціях, коли потрібно швидко прискоритись або їхати на високій швидкості, блок керування енергоспоживанням у системі e-POWER може скеровувати енергію, вироблену двигуном, безпосередньо до електромотора через інвертор, на додачу до електроенергії з акумулятора.
![](https://autogeek.com.ua/wp-content/uploads/2023/03/preview-928x522-5.jpeg)
Під час зниження швидкості або гальмування, кінетична енергія повертається до акумулятора, оптимізуючи роботу системи.
Загальноєвропейські дослідження показали, що потенційні власники Qashqai e-POWER проводитимуть майже три чверті свого часу за кермом у місті та передмісті. Тому система e-POWER розроблялась таким чином, щоб вона була максимально ефективною і раціональною саме у таких умовах. При цьому задоволення від водіння залишається пріоритетом. В результаті авто миттєво набирає швидкість завдяки повністю електричному приводу коліс, а через відсутність КПП передача потужності відбувається плавно і невідчутно.
Досвід керування електромобілем, який не потрібно заряджати.
Дослідження Nissan показали, що водії кросоверів у Європі понад 70% свого часу за кермом проводять у містах і передмісті. Також було виявлено, що часто у виборі автомобіля споживачі відмовляються від авто з великими витратами пального на користь більш екологічних моделей.
Qashqai e-POWER в цій ситуації стає ідеальним вибором, оскільки вирізняється оптимальною паливною ефективністю, а сидіти за кермом такої автівки — це справжнє задоволення. Саме тому Nissan Qashqai e-POWER якнайкраще підійде тим, хто щоденно курсує містом та передмістям й замислюється над тим, аби пересісти на повністю електричне авто, але переймається через обмежений доступ до швидкої підзарядки чи обмежений запас ходу.
![](https://autogeek.com.ua/wp-content/uploads/2023/03/preview-928x522-6.jpeg)
Третє покоління кросовера Nissan Qashqai залишається вірним своїй оригінальній концепції — ефектний дизайн, високий рівень комфорту у салоні з інтуїтивно зрозумілими технологіями та високі динамічні характеристики.
Новий Nissan Qashqai e-POWER вже найближчим часом з’явиться в офіційній дилерській мережі Nissan в Україні, але вже зараз можна обрати та замовити бажане авто у найближчого дилера, адреси й контакти яких знаходяться за посиланням:
https://www.nissan.ua/dealer-locator.html
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: