in

В руках – можна: українським водіям роз’яснили, як саме повинні працювати радари TruCAM

В руках – можна: українським водіям роз'яснили, як саме повинні працювати радари TruCAM

Чи правда, що патрульні поліцейські не мають права фіксувати перевищення швидкості водіями за допомогою пристроїв TruCAM, які вони тримають у руках? Чи правда, що радар повинен стояти тільки на тринозі?

Перший заступник начальника Департаменту патрульної поліції України Олексій Білошицький відповів водіям, які сподіваються уникнути відповідальності за перевищення швидкості, вишукуючи порушення у діях патрульних.

Контролювати швидкісний режим за допомогою американських лазерних радарів TruCam патрульні почали з 16 жовтня 2018 року, але деякі водії так і не змогли змиритися з цим. Час від часу з’являється інформація про те, що хтось із порушників, які потрапили на «приціл» радара, намагається оскаржити в суді постанову про адміністративне правопорушення.

Новою підставою для подання судових позовів стало нібито неправильне використання TruCAM. Позивачі стверджують, що «радар повинен стояти на тринозі, а фіксація швидкості руху автомобілів здійснюватися лише в автоматичному режимі».

В руках – можна: українським водіям роз'яснили, як саме повинні працювати радари TruCAM

Розвіяти цей міф взявся перший заступник начальника Департаменту патрульної поліції Олексій Білошицький. На своїй сторінці у Facebook, він навів кілька десятків судових рішень, як першої, так і другої інстанцій, що вказують на правомірність дій патрульних.

«….Посилання позивача на те, що використання приладу TruCAM в ручному режимі суперечить вимогам законодавства, де зазначено, що камера повинна стояти на тринозі, а фіксація швидкості руху автомобілів здійснюватися лише в автоматичному режимі, спростовуються наданою відповідачем інформацією ДП «Укрметртестстандарт» №22-38/49 від 01.10.2019, відповідно до якої лазерний вимірювач TruCAM відноситься до ручних вимірювачів швидкості транспортних засобів, тобто конструктивно створений для утримування в руках під час вимірювань», – йдеться у рішенні суду.

В руках – можна: українським водіям роз'яснили, як саме повинні працювати радари TruCAM

«Таких рішень дуже багато й вони підтверджують правомірність застосування цього приладу. Отже, патрульні можуть вимірювати швидкість за допомогою приладу ТruСАМ в ручному режимі, тримаючи його в руках, а тому не варто розповсюджувати неправдиву інформацію», – написав Білошицький.

Раніше він вже коментував інформацію про те, що TruCAM нібито не сертифіковані, не пройшли перевірку, а поліцейські можуть впливати на точність змін за допомогою “ефекту косинуса та поправочний коефіцієнт”. Всі ці твердження також виявилися фейковими.

Як раніше повідомляв Autogeek, на українських дорогах побільшало камер TruCAM.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
В руках – можна: українським водіям роз'яснили, як саме повинні працювати радари TruCAM
Tesla vs Ford: покупці пікапів не впізнали Cybertruck без позначки

Tesla vs Ford: покупці пікапів не впізнали Cybertruck без позначки

Чемпіон Формули 1 візьме участь у екстремальних перегонах на електромобілях

Чемпіон Формули 1 візьме участь у екстремальних перегонах на електромобілях