in

В ралі «Дакар» братимуть участь водневі та електричні автомобілі: французи підготували першу модель

У 2024 році у ралі «Дакар» візьмуть участь електричні та водневі баггі.

Команда GCK Motorsport, заснована французьким ралійних гонщиком Герленом Чічері, побудувала електричний позашляховик для ралі «Дакар» – GCK e-Blast 1. Офіційна прем’єра гоночного електромобіля відбудеться у січні 2021 року під час чергового ралі-рейду, але брати участь у перегонах e-Blast 1 не буде.

Побудований електричний баггі на шасі Peugeot 3008 DKR, який перемагав у ралі «Дакар» у 2017 та 2018 роках. Автомобіль оснащений спеціально розробленою електричною силовою установкою, яка видає 340 к.с. та 1001 Нм крутного моменту, та батареєю на 150 кВт•год.

Разом з GCK e-Blast 1 команда планує вивести старт ралі 2024 року баггі з водневою силовою установкою. Технічні характеристики повнопривідного водневого позашляховика не озвучують.

Показати водневий баггі планують у 2022 році. Тоді ж його зможуть придбати приватні команди, які «розділяють погляди GCK Motorsport на екологію».

Як раніше повідомляв Autogeek, електромобіль Opel Corsa-e виграв Гоночний Кубок FIA E-Rally Regularity Cup.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Євро-7 можуть запровадити з 2025 року: бензинові та дизельні авто не пройдуть тести

Hyundai Bayon: що запропонує найдешевший кросовер для Європи