in ,

В Індії оголосили вихід на ринок електромобіля Tata Tigor EV: почали прийом замовлень

Tata Motors оголосила прийом попередніх замовлень на новий електроседан Tigor EV.

Tata Tigor EV – друга повністю електрична масова модель марки. На ринок новинка виходить через два роки після електричного кросовера Tata Nexon EV. Обидва електромобілі побудовані на фірмовій архітектурі Ziptron, яка представляє собою набір агрегатів: літій-іонну батарею з рідинним охолодженням, електродвигун змінного струму на постійних магнітах та силову електроніку з рідинним охолодженням, інтегровану в один блок з мотором та трансмісією.

Максимальна віддача силової установки Tigor EV – 75 к.с. та 170 Нм крутного моменту. Заявлений час прискорення від 0 до 60 км/год – 5,7 секунди. Ємність літій-іонного акумулятора, – 26 кВт•год. Який запас ходу може забезпечити батарея, не уточнюється. При цьому окремо підкреслюється наявность у акумулятора та двигуна пило- та вологозахисту по стандарту IP 67 (ніякого пилу та занурення у воду на глибину більше 1 метра), що дозволить використовувати електромобіль у сезон дощів. Плюс до цього – 8 років заводської гарантії на батарею та 160 000 км пробігу на двигун.

Бронювання на Tigor EV оформляють окремі дилерські центри Tata Motors за умови сплати 21 000 рупій ($282). Ціни поки не оголошені. Імовірно, електрична версія коштуватиме на $2000 – 2700 більше за бензиновий Tigor (1,2 л, 85 л.с., 114 Нм), який на місцевому ринку оцінюється у $7590 – 10500.

Як раніше повідомляв Autogeek, Tata Motors почала пакувати автомобілі в герметичні пластикові «бульбашки».

За матеріалами: Deccan Herald

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

На дорогах України запрацювали ще 17 комплексів автофіксації: місця розташування

Німці побудували електромобіль-трансформер за 10 000 євро, що проїжджає 240 км без підзарядки