in

Уся вина на споживачах: Ford може відмовитись від свого плану електрифікації модельної лінійки

Сміливий план Ford перейти в Європі лише на електромобілі до 2030 року може бути зруйнований через низький попит на електромобілі.

Виклавши один із найамбітніших часових рамок для переходу на електромобілі, який мав би на п’ять років перевищити мандат Європейського Союзу щодо нульових викидів легкових авто до 2035 року, Ford тепер каже, що може продовжувати продавати автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння в Європі після кінця десятиліття.

“Якщо ми побачимо високий попит, наприклад, на гібридні транспортні засоби, що підключаються до електромережі, ми запропонуємо їх ринку”, – сказав Мартін Сандер, керівник підрозділу легкових автомобілів Ford у Європі.

Він також визнав, що поточний попит на електромобілі не відповідає очікуванням Ford і що компанія не досягла своїх цілей.

Це погана новина для вищого керівництва Ford, яке витратило 2 мільярди доларів на перетворення свого заводу в Кельні, Німеччина, на центр електромобілів. Колишній завод з випуску Fiesta розпочне виробництво нового електричного кросовера Ford Explorer у червні цього року, і очікується, що Ford представить другий електромобіль, побудований на тій же електричній платформі VW MEB, того ж місяця.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, електромобіль Mustang Mach-E GT отримав найшвидшу версію.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

У Rimac заявили, що покупці більше не зацікавлені у електричних гіперкарах: що змінилось

Тест-драйв електромобіля Volvo C40: найуніверсальніше купе